استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیپد‌های جدید در نوروز 1403 رونمایی می‌شوند

امروز سندی توسط اپل به روزرسانی شد که نشان می دهد به زودی از دیوایسی جدید رونمایی می شود که به نظر می رسد آیپد جدید اپل خواهد بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیپد‌های جدید در نوروز 1403 رونمایی می‌شوند

به تازگی اپل دست به بروزرسانی سندی زد که مربوط به قسمت <<محصولات عرضه نشده>> است. این موضوع نشان می‌دهد که به بزودی باید در این لیست تغییر به وجود آید که محتمل گزینه روی میز مک بوک و آیپد‌های جدید است. 

iPad Pro

در این سند چه تغییری ایجاد شده است؟

سندی که به تازگی به‌روزرسانی شده خطاب به تیم پشتیبانی اپل است. در این سند به پرسش‌هایی که در هنگام عرضه محصول جدید ممکن است از طرف کاربران پرسیده شود، پاسخ داده شده و درباره محصول توضیح می‌دهد. این سند به تازگی به روزرسانی شده که نشان می‌دهد محصولی تازه در راه است. 

باید انتظار چه محصولاتی را کشید؟

یکی از دیوایس‌های جدیدی که به تازگی از آن رونمایی خواهد شد، آیپد پرو نسل جدید است. در این آیپد نسل جدید از پردازنده M3 استفاده خواهد شد. صفحه نمایش این دیوایس 12.9 اینچ در نظر گرفته شده و قرار است تحولی انقلابی در باتری آن صورت گیرد. گفته می‌شود از تراشه وای فای 6E در این محصول استفاده شود. 

iPad 12.9 inch

رونمایی آیپد پرو نسل جدید چه زمانی است؟

در صورتی که خبر‌های مربوط تازه بودن رونمایی این محصولات حقیقت داشته باشد، باید انتظار داشت در اواخر اسفند و یا اوایل فروردین محصولات نامبرده شده معرفی شوند. این اتفاق در گردهمایی بزرگی شکل خواهد گرفت.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید