استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیفون SE 4 ارزش صبر کردن دارد!

سایت سل‌سل مقاله ای در مورد آیفون SE4 ارائه کرده که در آن به افت قیمت سریع و بلند مدت این تلفن همراه اشاره کرده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۲۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیفون SE 4 ارزش صبر کردن دارد!

موسسه تحقیقاتی سل‌سل گزارش‌های مختلفی را در بررسی تلفن‌های همراه منتشر می‌کند که این بار به سراغ آیفون SE 4 رفته است. در این مقاله که در مورد این تلفن همراه کار شده، پیش‌بینی می‌شود قیمت این تلفن همراه افت کند و ارزش آن پس از مدت کوتاهی با افت قابل توجهی مواجه خواهد شد. 

iPhone SE4

سرعت بیشتر افت قیمت SE 4 نسبت به دیگر آیفون‌ها!

در صورتی که به تاریخچه فروش آیفون‌ها در سال اخیر نگاهی بیندازیم، آیفون SE همیشه با سرعت بیشتری با افت قیمت مواجه می‌شود. برای مثال آیفون SE 3 پس از یک ماه از عرضه آن، 42.6 درصد افت داشت. در مقابل، آیفون 13 یک ماه پس از عرضه تنها 18 درصد افت قیمت پیدا کرد. 

مورد دیگر ادامه‌دار بودن افت قیمت SE 4 است. در مثال قبل، افت قیمت آیفون 13 پس از سه ماه به ثبات رسید در حالی که افت قیمت SE 3 بدون توقف تا ماه‌ها ادامه پیدا کرد. 

پیش‌بینی افت سریع قیمت SE 4

در مقاله منتشر شده توسط سل‌سل، با در نظر گرفتن شرایط بازار، افت قیمت سریع و زیادی برای آیفون SE 4 پیش‌بینی می‌کند. افت قیمت این تلفن همراه سبب می‌شود تا تعداد زیادی از کاربران به علت احتمال فروش تلفن همراه، از خرید SE 4 منصرف شوند. در مقابل، به علت افت قیمت زیاد این گوشی خرید مدل دوسته دوم آن بسیار به صرفه خواهد بود. 


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید