استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل در گوشی آیفون 16 از بدنه تیتانیومی براق استفاده می‌کند!

کمپانی اپل به روش نوینی در تولید و رنگ‌آمیزی فریم تیانیومی دست یافته است. این شرکت قصد دارد در گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس از فریم تیانیومی براق استفاده کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۱۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل در گوشی آیفون 16 از بدنه تیتانیومی براق استفاده می‌کند!

کمپانی اپل پس از ارائه گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس تصمیم گرفت که گوشی‌های خود را به جای فریم فولادی به فریم تیتانیومی مجهز کند. تیتانیوم به طور طبیعی رنگی کدر دارد و براق نیست.

اپل در سری آیفون 15 از همین ترکیب استفاده کرد و فریم گوشی‌های خود را به تیتانیوم کدر مجهز کرد. اما حالا گفته می‌شود که این شرکت آمریکایی قصد دارد در گوشی‌های پرچمدار جدیدش از فریم تیانیومی براق استفاده کند.

تیانیوم براق؛ فریم جدید گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون 16

یکی از منابع معتبر و خوش سابقه در زمینه افشا مشخصات گوشی‌های آیفون، مدعی شده است که اپل قصد دارد در گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون ۱۶، یعنی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس مثل گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس از فریم تیتانیومی استفاده کند. اما فریم تیتانیومی این دو خانواده در ظاهر تفاوت فاحشی با یکدیگر خواهد داشت.

گفته می‌شود که اپل روش جدید و بهتری را برای تولید و رنگ کردن فریم گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون ۱۶ پیدا کرده است. این کمپانی آمریکایی قصد دارد که فریم تیتانیومی این گوشی‌ها را براق و صیقلی‌تر از فریم تیتانیومی گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون ۱۵ کند.

گوشی‌های قبل از آیفون ۱۵ همگی فریم براق داشتند و این تغییر باعث شباهت هر چه بیشتر گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس به گوشی‌های نسل قبلی خواهد شد.

فریم آیفون 16 پرو

فریم تیتانیومی استحکام بیشتری نسبت به فریمی با فولاد زنگ نزن دارد و باعث می‌شود که شاهد خط و خش کمتری روی بدنه گوشی‌ها باشیم.

در حال حاضر اپل از بهترین نوع تیتانیوم، یعنی تیانیوم گرید ۵ استفاده می‌کند و مقاومت بیشتری نسبت به تیانیومی دارد که سامسونگ از آن در گوشی گلکسی S24 اولترا استفاده کرده است.

به نظر شما این صیقلی شدن فریم تیتانیومی دور گوشی تا چه اندازه بر طراحی گوشی تأثیرگذار خواهد بود؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید