استوار مثل کوهجاری مثل رود

رسمی؛ استفاده از قاب تیتانیومی در Galaxy S24 Ultra همانند آیفون 15 پرو

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا قرار است از یک قاب تیتانیومی پیشرفته بهره‌مند شود که به طور بالقوه طراحی یک گوشی هوشمند را متحول می‌کند. این غول فناوری قصد دارد قابلیت بسط این نوآوری را به مدل‌های دیگر خود نیز ارزیابی کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۱۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رسمی؛ استفاده از قاب تیتانیومی در Galaxy S24 Ultra همانند آیفون 15 پرو

سامسونگ در حال حاضر در مراحل پایانی تنظیم دقیق تولید قاب‌های تیتانیومی است. سامسونگ با همکاری چندین تامین‌کننده کیس چینی و تیم آنها در کارخانه مونتاژ در ویتنام، حدود دو سال پیش تحقیقاتی را برای استفاده از تیتانیوم در قاب گوشی‌های هوشمند آغاز کرد. تصمیم برای عرضه این فناوری به بازار به تازگی اتفاق افتاده است.

چه چیزی تیتانیوم را برای سامسونگ متمایز می‌کند؟

اول از همه، سبک‌تر از فولاد و قوی‌تر از آلومینیوم است. علاوه بر این، خواص گرما و هدایت الکتریکی عالی را نشان می‌دهد.

اگر سامسونگ به طور کامل از تیتانیوم برای گلکسی اس 24 اولترا استفاده کند، ممکن است شاهد کاهش 10 درصدی وزن در مقایسه با مدل قبلی خود باشیم، دقیقاً مانند تغییری که در آیفون 15 پرو مشاهده شد، جایی که این گوشی به دلیل استفاده از تیتانیوم 9 درصد از وزن خود را کاهش داد. 

تا به امروز شایعه‌های زیادی در ارتباط با استفاده از قاب تیتانیومی در آخرین خط تولید سری S سامسونگ وجود داشته است. مجددا هم درباره‌ی استفاده از تیتانیوم در قاب گوشی‌های سری S صحبت‌هایی وجود دارد با این تفاوت که این بار مورد تائید یکی از ارگان‌های سامسونگ در کره قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا قرار است از یک قاب تیتانیومی پیشرفته بهره‌مند

پیش از این شایع شده بود که در تمام محصولات این خط تولید از قاب تیتانیومی استفاده می‌شود اما در این خبر جدید، استفاده از قاب تیتانیومی را مخصوص Galaxy S24 Ultra می‌دانند. البته در صورت بازخورد خوب نسبت به این محصول، ممکن است سامسونگ ا از این قاب تیتانیومی در دیگر محصولات این خط تولید هم استفاده کند.

چه مشخصاتی از S24 ultra انتظار می‌رود؟

ابتدای سال میلادی جدید، تاریخ قطعی انتشار گوشی‌های سری S24 سامسونگ است. انتظار می‌رود S24 Ultra دارای دوربین متشکل از سنسورهای 200MP+12MP+50MP+10MP، نمایشگر 6.8 اینچی QHD+ LTPO OLED و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد.

بیانیه اخیر یکی از مدیران کوالکام نیز وجود دو نسخه از گلکسی اس 24 را تایید کرد، یکی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و دیگری بدون اسنپدراگون 8 نسل 3. دوستداران سامسونگ مشتاقانه منتظر عرضه S24 Ultra هستند تا ببینند آیا معرفی قاب‌های تیتانیومی تجربه گوشی‌های هوشمند آنها را متحول می‌کند یا خیر.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید