استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی‌های سری S24 سامسونگ، دی ماه 1402 تولید می‌شود

درست است که همچنان خبری از تاریخ دقیق عرضه‌ی خط تولید S24 وجود ندارد اما مطابق عملکرد سامسونگ می‌توانیم تاریخ عرضه این گوشی‌ها به بازار جهانی را حدودا دو ماه دیگر در ابتدای سال میلادی 2024 پیشبینی کنیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی‌های سری S24 سامسونگ، دی ماه 1402 تولید می‌شود

اوایل سال 2024 میلادی باید منتظر تولید سری گوشی‌های هوشمند سری s24 باشیم. تصاویری از سری گوشی‌های s24 در فضای وب وجود دارد که طراحی این گوشی را پیش از عرضه برای کاربران فاش کرده است. همچنان اطلاعات و اخبار وجود دارد که نشان می‌دهد در این خط تولید از پردازنده‌ نسل سوم اسنپ دراگون ۸ استفاده شده است. 

گفته شده است که در کنار این پردازنده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده شده است. البته که احتمال می‌رود مانند مدل‌های قبلی سری S، در نسخه‌های مختلف این خط تولید از باتری‌هایی با قدرت‌های مختلف استفاده بشود و در نسخه‌ی Ultra از قوی‌ترین نسخه استفاده شود.

گوشی S24 Ultra

امروزه، استفاده و بهره‌برداری از تکنولوژی هوش مصنوعی در کارکرد نرم‌افزاری تلفن‌های همراه یکی از امتیازهای مثبت محسوب می‌شود. در سری گوشی‌های S۲۴، در کنار لنز ۲۰۰ مگا پیکسلی از هوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت تصاویر استفاده شده است. در واقع سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی امکان سوژه‌شناسی در حالت زوم و فیلمبرداری با کیفیت ۴k را برای کاربران فراهم کرده است.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی S24 و مدل‌های بزرگ‌تر گلکسی S24+ با Exynos SoC در بازارهای خاصی در دسترس باشند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند آخرین سیلیکون Qualcomm را دریافت کنند که انتظار می‌رود Snapdragon 8 Gen 3 SoC باشد. جزئیات بیشتر در مورد Exynos 2400 SoC سامسونگ که اخیراً رونمایی شده است نیز به بیرون درز کرده است.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید