استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون 16 با رنگبندی جدیدی وارد بازار می‌شوند

کمپانی اپل در راستای جذب مشتری، قصد دارد گوشی‌های پرچمدار جدید خود را با رنگ‌های Desert Titanium و Titanium Grey در بازار عرضه کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۳۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون 16 با رنگبندی جدیدی وارد بازار می‌شوند

کمپانی اپل قصد دارد در سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور ۱۴۰۳) از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ به طور رسمی رونمایی کند. پس از شکست سنگین پروژه خانواده آیفون ۱۵، به نظر می‌رسد که اپل برنامه‌های ویژه‌ای برای گوشی‌های این خانواده در ذهن دارد. از اضافه شدن دکمه کپچر بر روی بدنه گوشی گرفته تا تغییر در طراحی و چینش دوربین‌ها. حالا این کمپانی در جدیدترین نظریه خود قصد دارد که گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون ۱۶ را در رنگ‌های جدیدی به بازار عرشه کند.

رنگبندی گوشی‌های نسل جدید آیفون به یاد گوشی‌های نسل قدیم!

گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ در پایان تابستان ۱۴۰۳ در بازار عرضه می‌گردد. حالا یکی از افشاگران خوش سابقه و معروف در زمینه محصولات اپل، مدعی شده است که این کمپانی قصد دارد رنگبندی گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس را دستخوش تغییراتی کند. این افشاگر با انتشار تصویری در یکی از صفحات مجازیش گفته است که گوشی‌های پرچمدار جدید اپل یادآور خاطرات گذشته خواهد بود.

رنگ Desert Titanium در آیفون 16

این افشاگر گفته است که گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و ایفون ۱۶ پرومکس در رنگ‌های Desert Titanium و Titanium Grey در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. رنگ Desert Titanium کمی مایل به رنگ طلایی است. رنگی که هیچ اثری از آن در گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ دیده نمی‌شود. این رنگ یادآور گوشی‌های قدیمی‌تر اپل است. اپل برای به دست آوردن دل مشتریان در فروش گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶، دست به هر اقدامی می‌زند.

رنگ Titanium Grey آیفون 16

همچنین گوشی‌های اپل به طور پیشفرض با دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌گردند. به نظر می‌رسد که رنگ‌های تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی حذف خواهد شد و در خانواده گوشی‌های آیفون ۱۶، جای خود را به رنگ‌های Desert Titanium و Titanium Grey خواهند داد. قبلاً از این رنگ‌ها در گوشی آیفون ۸ دیده شده بود. حالا به نظر شما این تغییر تا چه اندازه می‌تواند کابران را به خرید گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ سوق بدهد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید