استوار مثل کوهجاری مثل رود

پس دادن ویژن پرو از طرف کاربران، کابوس جدید اپل!

ویژن پرو که محصولی بی‌نقص بنظر می‌رسد، از طرف تعداد زیادی از کاربران با اقبال رو به رو نشده و این افراد خواستار بازگردادن ویژن پرو به اپل هستند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پس دادن ویژن پرو از طرف کاربران، کابوس جدید اپل!

حدود دو هفته است که از عرضه ویژن پرو می‌گذرد. این دیوایس که محصول جدید اپل بوده، از نظر ظاهر، توانایی، عملکرد و سایر ویژگی‌ها بسیار خاص به نظر می‌رسد. به همین علت کاربران و منتقدان همگی منتظر استفاده از ویژن پرو بودند. حال که مدتی از عرضه ویژن پرو می‌گذارد می‌توان گفت این دیوایس امتحان خود را نزد کاربران پس داده و بنظر موفق نیست!

انتظار بالای کاربران

تبلیغات اپل و ظاهر جذاب ویژن پرو سبب شده تا کاربران آن انتظار یک دیوایس بی‌نقص و به عبارتی بهتر محصولی از آینده را داشته باشند. از سوی دیگر، با وجود ویژگی‌های خارق العاده ویژن پرو، این دیوایس اولین نسل آن بوده و قطعا با ایراداتی همراه است. 

بنابراین بسیاری از کاربران منتظر هستند تا آپدیت‌های جدید، نواقص اپل ویژن را برطرف کند. با ورود نسل‌های جدید این دستگاه و افزایش استقبال کاربران، احتمالا قشر بیشتری از کاربران به سمت اپل ویژن خواهند آمد.

سردرد و بیماری‌های حرکتی

گزارش‌هایی که از کاربران ویژن پرو بدست می‌دهد که خیلی از آن‌ها با شکایت‌هایی مبنی بر سردرد و بیماری‌های حرکتی خواستار عودت دادن ویژن پرو هستند. از سوی دیگر، خیلی از مشتریان ویژن پرو را بلاگرها و اینفلوئنسرها تشکیل داده که برای شو آف آن را تهیه کرده‌اند و حال پس از استفاده از آن برای تولید محتوای مجازی، قصد بازگرداندن ویژن پرو را دارند. 

قیمت بالای ویژن پرو

دیگر شکایاتی که در زمینه پس دادن ویژن پرو به گوش می‌رسد، پس دادن این دستگاه به علت نقص‌های زیاد در مقابل قیمت بالای آن است. قیمت ویژن پرو در روز‌های اول نیز بیشترین چالش برای خریداران به حساب می‌آمد و در ادامه نیز با پیدا شدن نقص‌های ویژن پرو، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. لازم به ذکر است قیمت ویژن پرو از 3500 دلار شروع می‌شود. 

سخن آخر 

این روزها به علت تبلیغات زیاد، بالا رفتن انتظارات، نقص داشتن ویژن پرو و قیمت بالا انتقادات زیادی سوی اپل روانه شده که در نهایت با پس داده شدن تعداد زیادی دیوایس همراه خواهد بود. به نظر می‌رسد اپل باید از این موضوع درس بگیرد و برای نسل‌های بعد حداقل یکی از این پارامتر‌ها را تغییر دهد. 


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید