استوار مثل کوهجاری مثل رود

اولین آپدیت گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ اولین آپدیت را برای گوشی‌های سری گلکسی S24 منتشر کرد. این آپدیت به منظور رفع مشکلات نمایشگر و دوربین عرضه شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اولین آپدیت گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد

گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) رونمایی شدند و چند روز پس از این تاریخ، در دسترس مشتریان قرار گرفتند.

حالا با توجه به اینکه مدت زیادی از عرضه گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ نمی‌گذرد، سامسونگ برای این گوشی‌ها آپدیتی را ارائه کرده است. این آپدیت به منظور بهبود در زمینه نمایشگر و دوربین منتشر شده است.

با آپدیت جدید سامسونگ، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ بی‌نقص می‌شوند!

کمپانی سامسونگ حدوداً یک ماه پس از عرضه گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در بازار، برای این گوشی‌ها آپدیتی را به منظور رفع برخی از مشکلات، منتشر کرد. قبل از این، کاربران نسبت به نمایشگر این گوشی‌ها در حالت Vivid و همچنین نسبت به عملکرد دوربین این گوشی‌ها معترض بودند. آن‌ها می‌گفتند که کیفیت رنگ نمایشگر گوشی‌های نسل قبلی بهتر از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ است.

حالا سامسونگ با آپدیت جدیدی که برای این گوشی‌ها ارائه کرده، سعی کرده است تا تمامی این مشکلات را برطرف سازد. قبلاً سامسونگ اعلام کرده بود که رنگ نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در حالت Vivid را از عمد بی‌روح کرده و کمی از شادابی آن کاسته است و قصد داشته تا رنگ‌ها را به طور واقعی‌تر نشان دهد. اما برخی از کاربران این گفته را قبول نداشتند و رنگ‌های این نمایشگر آن‌ها را راضی نکرده بود.

سامسونگ در این آپدیت و در بخش نمایشگر، گزینه‌ای را با نام Vividness (زنده بودن) قرار داده است. شما در این بخش می‌توانید میزان شادابی رنگ‌های نمایشگر را تنظیم کنید. سامسونگ با این کار قصد دارد به نظرات تمامی کاربران احترام بگذارد و این دسترسی را به آن‌ها بدهد که بتوانند به میزان دلخواه رنگ‌های نمایشگر گوشیشان را شاداب کنند.

گزینه‌ Vividness

همچنین در این آپدیت، شامل بهبود عملکرد دوربین در بخش‌های زوم و پرتره خواهیم بود. قبلاً گزارش شده بود که دوربین گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا در کنترل نور کمی مشکل دارد.

حالا به نظر می‌رسد که این بخش نیز در این آپدیت دستخوش تغییراتی شده است و دیگر هیچگونه باگ و ایرادی در گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ دیده نمی‌شود. به نظر شما می‌توان از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ به عنوان برگ برنده سامسونگ در چند سال اخیر یاد کرد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید