استوار مثل کوهجاری مثل رود

بیانیه سامسونگ: نمایشگر S24 اولترا در حالت Vivid از عمد بی‌روح است

سامسونگ به طور رسمی به مشکل مربوز به نمایشگر گوشی گلکسی S24 اولترا واکنش نشان داد. سامسونگ اعلام کرده به دلیل طبیعی‌تر شدن رنگ‌ها در حالت Vivid، کمی رنگ‌ها شادابی خود را نسبت به نسل قبلی از دست داده‌اند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
بیانیه سامسونگ: نمایشگر S24 اولترا در حالت Vivid از عمد بی‌روح است

مدتی قبل بود که کاربران اعلام کرده بودند نمایشگر گلکسی S۲۴ اولترا در حالت Vivid رنگ‌ها را بسیار بی‌روح نشان می‌دهد.

تا پیش از این گمان می‌شد که این یک مشکل نرم‌افزاری است و سامسونگ با یک آپدیت نرم‌افزاری این مشکل را رفع می‌کند. اما حالا سامسونگ اعلام کرده است که بر این مشکل واقف بوده و از عمد این کار را انجام داده است تا رنگ‌ها را به واقعیت نزدیک‌تر کند.

سامسونگ علت بی‌روح بودن رنگ‌های نمایشگر گلکسی S۲۴ در حالت Vivid را نزدیک‌تر شدن به رنگ اصلی عنوان کرده است!

هفته پیش که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در اختیار کاربران قرار گرفت، کاربران نسبت به نمایشگر گوشی گلکسی S۲۴ اولترا انتقاد داشتند.

آن‌ها معتقد بودند که نمایشگر این گوشی در حالت Vivid رنگ‌ها را بی‌روح‌تر از نسل قبلی نشان می‌دهد و شادابی نسل قبلی را ندارند. کاربران فکر می‌کردند که این یک باگ نرم‌افزاری است و سامسونگ با ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری کوچک، این مشکل را رفع می‌کند.

اما حالا کمپانی سامسونگ به طور رسمی به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که این مشکل نرم‌افزاری نیست. سامسونگ گفت که: ما رنگ‌ها و روشنایی سری گلکسی S۲۴ را تنظیم کرده‌ایم تا دید دقیق‌تر و راحت‌تری در حین استفاده ارائه دهیم.

برخی تغییرات در فناوری نمایشگر ایجاد شده است تا تجربه مشاهده طبیعی‌تری فراهم گردد، بنابراین کاربران ممکن است متوجه تفاوت در عمق رنگ در مقایسه با گوشی‌های قدیمی شوند.

نمایشگر گلکسی S24 اولترا

در گوشی گلکسی S۲۴ اولترا رنگ‌ها در حالت Vivid و معمولی، تفاوتی با یکدیگر ندارند و این موضوع باعث نارضایتی برخ از کاربران شده است.

آن‌ها معتقدند که رنگ‌ها در گوشی پرچمدار نسل قبلی شاداب‌تر و با نشاط‌تر است. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که نمایشگر گوشی گلکسی S۲۴ اولترا توسط سایت DxOMark به عنوان بهترین نمایشگر در بین گوشی‌های هوشمند شناخته شد. به نظر شما این نمایشگر در بخش رنگ‌ها کمبودی دارد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید