استوار مثل کوهجاری مثل رود

کیفیت نمایشگر Galaxy S24 Ultra مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است

به نظر می‌رسد که نمایشگر گوشی گلکسی S24 اولترا کمی رنگ‌ها را بی‌روح‌تر از گوشی‌های نسل قبلی نشان می‌دهد. این مشکل مربوط به بخش Vivid است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
کیفیت نمایشگر Galaxy S24 Ultra مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است

کاربرانی که گوشی‌های گلکسی S۲۴ اولترا را خریداری کرده‌اند، به نظر می‌رسد که از این گوشی رضایت ندارند. گوشی گلکسی S۲۴ اولترا در بخش صفحه نمایش ضعیف‌تر از گوشی‌های نسل قبلی عمل کرده است. رنگ‌ها در این گوشی، کمی شادابی خود را از دست داده‌اند.

رنگ‌ها در گلکسی S24 اولترا شاداب و زنده نیست!

کاربرانی که گوشی گلکسی S۲۴ اولترا را به صورت پیش فروش خریداری کرده بودند، حالا به این گوشی دسترسی پیدا کرده‌اند و گوشی خود را از نمایندگی‌های معتبر سامسونگ دریافت کرده‌اند. برخی از این مشتریان نسبت به رنگ‌های صفحه نمایش این گوشی معترض بودند. آن‌ها معتقدند که رنگ‌ها در گوشی‌های نسل قبلی از شادابی بیشتری برخوردار است.

در تنظیمات این گوشی و در بخش نمایشگر، شما برای حالت نمایش دادن رنگ‌ها می‌توانید از دو گزینه Natural و Vivid استفاده کنید. در حالت Natural (طبیعی) شما می‌توانید رنگ تصویر را بسیار نزدیک به رنگ واقعیش مشاهده کنید. در بخش Vivid به طور معمول کمی رنگ‌ها شاداب‌تر و اشباع‌تر به نمایش در می‌آیند. اما در گوشی گلکسی S۲۴ اولترا خبری از این اتفاق نیست و هیچ تفاوتی با حالت Natural نخواهد داشت.

به ترتیب از راست به چپ رنگ‌های نمایشگر گلکسی S۲۳ اولترا و گلکسی S۲۴ اولترا در حالت Vivid را مشاهده می‌نمایید:

تفاوت نمایشگر گلکسی S23 اولترا و گلکسی S24 اولترا

کمپانی سامسونگ هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است. قبلاً اعلام شده بود که سامسونگ در گوشی گلکسی S۲۴ اولترا از نمایشگری ضد انعکاس استفاده می‌کند که این قابلیت به دلیل استفاده از شیشه محافظ گوریلا آرمور روی این گوشی است.

به نظر نمی‌رسد که این مشکل به دلیل استفاده از این لایه محافظ باشد. احتمالاً این باگ با یک آپدیت نرم‌افزاری رفع خواهد شد و هیچ جای نگرانی نخواهد بود. اما با این حال باز هم باید منتظر بمانیم و ببینیم که کمپانی سامسونگ چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت. به نظر شما این مشکل نرم‌افزاری است یا سخت‌افزاری؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید