از ۲۶ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در کنگره موبایل همراه ما باشید
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

تصاویر رسمی گوشی شیائومی 14 اولترا منتشر شد

کمپانی شیائومی در یکی از صفحات مجازی خود اقدام به انتشار تصاویر رسمی از گوشی شیائومی 14 اولترا کرده است. این گوشی در بخش طراحی، تغییرات کمی را نسبت به گوشی شیائومی 13 اولترا داشته است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۹
پیشنهادهایی برای شما

پاوربانک 30000 آمایا (Amaya) مدل APW-03

2,200,000

پاوربانک 50000 آمایا (Amaya) مدل APW-05

4,100,000

پاوربانک 20000 آمایا (Amaya) مدل APB-FD16

1,750,000

پاوربانک 40000 آمایا (Amaya) مدل APW-04

3,200,000
تصاویر رسمی گوشی شیائومی 14 اولترا منتشر شد

پس از آن که تاریخ عرضه گوشی‌های سری 14 شیائومی در بازار جهانی مشخص شد، حالا این شرکت چینی اقدام به انتشار تصاویر رسمی از این گوشی کرده است که شباهت زیادی به گوشی شیائومی ۱۳ اولترا دارد. در تصاویر منتشر شده به خوبی واضح است که دوربین این گوشی با همکاری شرکت لایکا ساخته شده است.

دوربین شیائومی 14 اولترا

شیائومی ۱۴ اولترا شباهت زیادی با مدل نسل قبلی دارد!

کمپانی شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ (۶ اسفند ۱۴۰۲) گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو را در بازار جهانی عرضه کند. همزمان با عرضه این گوشی‌ها در بازار جهانی، قصد دارد از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا نیز در بازار چین رونمایی کند. حالا این کمپانی چینی در اقدامی همیشگی، نسبت به انتشار تصاویر رسمی از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا قبل از رونمایی، اقدام کرده است.

شیائومی 14 اولترا رنگ سفید

در تصاویر رسمی منتشر شده از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا، مشخص است که این گوشی تفاوت چندانی با گوشی شیائومی ۱۳ اولترا ندارد. گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در قاب پشتی از یک جزیره دایره‌ای بزرگ بهره‌مند است که در آن، از دوربین چهارگانه و یک فلش LED دوگانه استفاده می‌کند. دوربین‌های این گوشی توسط شرکت معروف لایکا طراحی و ساخته شده‌اند.

نمای پشت شیائومی 14 اولترا

لبه پایینی شیائومی 14 اولترا

این گوشی در بخش صفحه نمایش، کمی به نمایشگر انحنا بخشیده است. خمیدگی این نمایشگر باعث شده تا لبه‌های باریکی در اختیار داشته باشیم و گوشی خوش دست‌تر شود. جنس فریم دور شیائومی ۱۴ اولترا از جنس آلومینیوم است.

بیشتر بخوانید: مشخصات اصلی گوشی شیائومی 14 اولترا افشا شد!

البته شیائومی این گوشی را در مدل تیتانیومی نیز به فروش خواهد رساند ولی این مدل فقط مختص کشور چین است.

لبه‌های شیائومی 14 اولترا

همچنین گفته می‌شود که شیائومی ۱۴ اولترا در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود که جنس قاب پشتی این گوشی‌ها از نوع چرم مصنوعی است. البته این گوشی در رنگ آبی نیز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت که جنس قاب پشتی آن از شیشه است؛ اما باز هم این گوشی مختص شهروندان چینی خواهد بود و در بازار جهانی به صورت رسمی عرضه نمی‌گردد.

شیائومی 14 اولترا رنگ مشکی

انتشار می‌رود که این گوشی قیمتی نزدیک و یا برابر با گوشی شیائومی ۱۳ اولترا داشته باشد. با این حال گفته می‌شود که این گوشی با قیمت پایه ۱۶۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. به نظر شما گوشی شیائومی ۱۴ اولترا می‌تواند رقیب سرسختی برای پرچمداران سامسونگ و اپل باشد یا خیر؟

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید