استوار مثل کوهجاری مثل رود

تاریخ عرضه گوشی‌های سری 14 شیائومی در بازار جهانی مشخص شد

مدیر عامل کمپانی شیائومی با انتشار تصویری در یکی از صفحات اجتماعی خود، به طور رسمی اعلام کرد که گوشی‌های سری شیائومی 14 در تاریخ 25 فوریه در بازار جهانی عرضه خواهند شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تاریخ عرضه گوشی‌های سری 14 شیائومی در بازار جهانی مشخص شد

تاریخ ورود گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ در بازار جهانی مشخص شد. این گوشی‌ها در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ (۶ اسفند ۱۴۰۲) به طور رسمی وارد بازار جهانی خواهند شد.

احتمال می‌رود که کمپانی شیائومی همزمان با عرضه گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ در بازار جهانی، از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا و تبلت شیائومی پد ۷ در بازارا چین رونمایی کند.

گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ در اوایل اسفند ماه وارد بازار جهانی خواهند شد!

مدیرعامل شرکت شیائومی طی انتشار پوستری در یکی از صفحات اجتماعی خود، تاریخ رسمی و دقیق عرضه گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ را در بازار جهانی اعلام کرد. گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو همراه با سیستم عامل HyperOS در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (چهارم آبان ۱۴۰۲) معرفی شدند. حالا این گوشی‌ها پس از حدوداً ۴ ماه، قرار است که در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ (۶ اسفند ۱۴۰۲) به طور رسمی وارد بازار جهانی شوند.

تاریخ عرضه گوشی‌های سری 14 شیائومی در بازار جهانی

این گوشی‌ها در بازار چین توانسته بودند رکورد خیلی خوبی را به ثبت برسانند و در مدت ۱۰ روز توانسته بودند حدود ۱ میلیون و ۴۷۷ هزار دستگاه از این دو مدل را به فروش برسانند.

حالا انتظار می‌رود که با توجه به این موضوع، این گوشی‌ها در بازار جهانی نیز با استقبال خیلی خوبی رو به رو شوند و رقیب خوبی برای مقابله با گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ یعنی سری گلکسی S۲۴ به حساب روند.

همچنین احتمال می‌رود که شیائومی در همین تاریخ اعلام شده، گوشی شیائومی ۱۴ اولترا و تبلت شیائومی پد ۷ را برای بازار چین رونمایی کند.

گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده‌اند. همچنین دوربین به کار گرفته در این گوشی‌ها متشکل از لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو است.

هر دو این گوشی‌ها از فیلمبرداری با حداکثر کیفیت ۸K را نیز پشتیبانی می‌کنند. گوشی شیائومی ۱۴ در بازار چین با قیمت پایه ۵۱۲ یورو و گوشی شیائومی ۱۴ پرو در بازار چین با قیمت پایه ۶۵۰ یورو به فروش رسیده‌اند. به نظر شما این دو گوشی در بازار جهانی و در بازار ایران چه قیمتی خواهند داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید