استوار مثل کوهجاری مثل رود

مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا به صورت رسمی معرفی شد

شیائومی به طور رسمی اقدام به انتشار جزئیات دوربین گوشی شیائومی 14 اولترا کرده است. لنز‌های این دوربین توسط کمپانی سونی ساخته می‌شود اما وظیفه تنظیم و جای‌گذاری آن‌ها برعهده شرکت لایکا خواهد بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۳۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا به صورت رسمی معرفی شد

کمپانی شیائومی به طور رسمی بیانیه‌ای را در خصوص مشخصات دوربین‌های گوشی شیائومی ۱۴ اولترا منتشر نمود. در این بیانیه گفته شده است که شیائومی در این گوشی از دوربین چهارگانه با لنز اصلی، تله فوتو، پریسکوپ و اولتراوید استفاده می‌کند.

شیائومی جزئیاتی را از دوربین اولتراواید منتشر نکرده است. همچنین گفته شده که در دوربین اصلی این گوشی از لنز  LYT-۹۰۰ سونی استفاده کرده است.

استفاده از چهار لنز ۵۰ مگاپیکسلی در دوربین گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

تا پیش از این شایعاتی درباره گوشی شیائومی ۱۴ اولترا به گوش می‌رسید. حالا که به زمان رونمایی از این گوشی نزدیک شده‌ایم، کمپانی شیائومی شخصاً دست به افشا مشخصات این گوشی‌زده است. در روز‌های اخیر تصاویر رسمی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شده بود و حالا نوبت به مشخصات دوربین این گوشی رسیده است.

دوربین شیائومی 14 اولترا

شیائومی در بین اطلاعات منتشر شده، حرفی از جزئیات دوربین اولتراواید بر زبان نیاورده است. اما طبق گفته‌های این کمپانی، سه دوربین دیگر با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی در دسترس خواهند بود. دوربین اصلی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا با سنسور  LYT-۹۰۰ سونی ساخته شده است. همچنین این گوشی قابلیت دیافراگم متغیر f/۱.۶۳ تا f/۴.۰ را نیز دارد.

دوربین تله فوتو این گوشی نیز از لنز  IMX۸۵۸ سونی استفاده می‌کند. این لنز قابلیت زوم اپتیکال ۳.۲ برابری دارد و همچنین از دیافراگم f/۱.۸ و فاصله کانونی ۷۵ میلی‌متری بهره‌مند است. شیائومی برای دوربین تله فوتو پریسکوپی این گوشی نیز از لنز IMX۸۵۸ سونی استفاده کرده است. از لحاظ سنسور، دوربین تله فوتو و تله فوتو پریسکوپی این گوشی یکسان هستند اما در عمل تفاوت‌هایی را با یکدیگر دارند. دوربین تله فوتو پریسکوپی از زوم اپتیکال ۵ برابری استفاده می‌کند. همچنین این دوربین از دیافراگم f/۲.۵، فاصله کانونی ۱۲۰ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

دوربین تله فوتو شیائومی 14 اولترا

این طور که مشخص است، تمامی لنز‌های این گوشی به کمک کمپانی سونی تهیه شده‌اند. اما نکته مهمی که وجود دارد، وظیفه تنظیم کردن و جایگذاری این لنز‌ها بر عهده شرکت لایکا بوده است. به نظر شما گوشی شیائومی ۱۴ اولترا می‌تواند به پای دوربین گلکسی S۲۴ اولترا برسد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید