استوار مثل کوهجاری مثل رود

مشخصات، قیمت و تاریخ رونمایی از گوشی‌های پوکو X6 و پوکو X6 پرو مشخص شد

در این مقاله قصد داریم به مشخصات و تاریخ رونمایی از گوشی‌های Poco X۶ و Poco X۶ Pro بپردازیم. احتمالاً از این گوشی‌ها تا دو هفته دیگر به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مشخصات، قیمت و تاریخ رونمایی از گوشی‌های پوکو X6 و پوکو X6 پرو مشخص شد

پوکو یکی از زیر برند‌های کمپانی شیائومی است که گوشی‌های خوش قیمتی وارد بازار می‌کند. گوشی‌های سری X پوکو مانند گوشی پرطرفدار پوکو x5 پرو، معمولاً گوشی‌های پرطرفداری در ایران بوده‌اند که استقبال خوبی نیز از آن‌ها صورت گرفته است. حالا قبل از رونمایی رسمی از گوشی‌های پوکو X۶ و پوکو X۶ پرو، مشخصات، قیمت و تاریخ رونمایی از گوشی‌ها مشخص شد.

مشخصات اجمالی گوشی پوکو X6؛ بهرمندی از دوربین 64 مگاپیکسلی

گوشی پوکو X۶ احتمالاً نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G است. هر چند که از نظر دوربین با هم تفاوت‌هایی را دارند؛ اما در اکثر بخش‌ها تقریباً مشخصات یکسانی دارند. این گوشی از حداکثر مقدار رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت بهرمند است.

در بخش دوربین، طبق شنیده‌ها گوشی پوکو X۶ ۵G احتمالاً به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. تراشه به کار رفته در این گوشی، اسنپدراگون ۷s نسل ۲ است و همچنین این گوشی از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. گوشی پوکو X۶ در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید به بازار عرضه خواهند شد.

مشخصات اجمالی گوشی پوکو X6 Pro؛ مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا

گوشی پوکو X۶ پرو نیز نسخه ری‌برند شده ردمی K۷۰E خواهد بود. این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین نمایشگر این گوشی ۶. ۶۷ اینچی خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده گوشی پوکو X۶ پرو را تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا تشکیل می‌دهد. این گوشی انرژی مورد نیازش را از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمبن خواهد کرد که از قابلیت شارژ سریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی می‌کند که البته در گوشی ردمی K۷۰E شاهد شارژ سریع ۹۰ واتی بودیم. این گوشی نیز در رنگ‌های مشکی، خاکستری و زرد وارد بازار خواهد شد.

رنگبندی گوشی پوکو x6 پرومشخصات پوکو x6 پرو

قیمت و تاریخ رونمایی از گوشی‌های پوکو X۶ و پوکو X۶ Pro

از قیمت گوشی پوکو X۶ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما طبق شایعات، گوشی پوکو X۶ پرو قیمتی حدود ۳۵۳ دلار خواهد داشت. البته گوشی‌های پوکو همیشه از قیمت‌گذاری خوبی برخوردار بوده‌اند.

طبق شایعات منتشر شده، گوشی‌های پوکو X۶ و پوکو X۶ Pro در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۱ دی ۱۴۰۲) و در کشور هند به طور رسمی رونمایی خواهند شد.
تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری x6

گوشی‌های سری پوکو X۶ با اندورید پایه ۱۳ و رابط کاربری قبلی شیائومی، یعنی MIUI وارد بازار می‌شود. این گوشی‌ها تا چهار سال نیز آپدیت دریافت می‌کنند. به نظر شما گوشی‌های سری پوکو X۶ در بازار ایران چه قیمتی خواهند داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید