استوار مثل کوهجاری مثل رود

اندروید 15 در اوایل بهار 1403 در دسترس قرار خواهد گرفت

گوگل نقشه راه عرضه اندروید 15 را منتشر کرد. طبق این گفته، نسخه اندروید 15 در ابتدای سال 1403 به طور بتا، در دسترس قرار خواهد گرفت و نسخه اصلی احتمالاً در اواخر تابستان منتشر خواهد شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اندروید 15 در اوایل بهار 1403 در دسترس قرار خواهد گرفت

گوگل به طور رسمی زمان انتشار آپدیت اندروید ۱۵ را برای گوشی‌های مختلف اعلام کرد. پیش نمایش اندروید ۱۵ برای گوشی‌های ساخت کمپانی گوگل در دسترس قرار گرفته است. گوشی‌های سایر برند‌ها نیز به زودی با انتشار نسخه بتای اندروید ۱۵ به این سیستم عامل دسترسی پیدا می‌کنند.

گوگل قصد دارد که که کاربران با دریافت این آپدیت، هماهنگی بیشتری بین نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی را تجربه کنند.

اندروید ۱۵ از ابتدای فروردین برای گوشی‌های مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت

تمامی گوشی‌های هوشمند به غیر از گوشی‌های برند اپل و هواوی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. سیستم عامل اندروید توسط کمپانی گوگل طراحی شده است. حالا گوگل قصد دارد نسخه اندروید ۱۵ را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند. این سیستم عامل ابتدا به صورت پیش نمایش در دسترس قرار می‌گرد که اکنون کاربرانی که از گوشی‌های برند گوگل استفاده می‌کنند، می‌توانند از نسخه پیش نمایش اندروید ۱۵ استفاده کنند.

The release time of Android 15 has been determined

بعد از اینکه از مرحله پیش نمایش عبور کرد، وارد مرحله بتا می‌شود و در این مرحله تمامی باگ‌های این نسخه شناسایی می‌گردد تا برای نسخه اصلی، هیچگونه مشکلی پیش نیاید. نسخه بتای اندروید ۱۵ برای تمامی گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کدام گوشی‌های سامسونگ اندروید 15 را دریافت می‌کنند؟ + لیست

البته با توجه به سابقه‌ای که محصولات سامسونگ دارند، انتظار می‌رود که این گوشی‌ها زود‌تر از سایر برند‌ها به این نسخه آپدیت شوند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که نسخه‌های بتا دچار مشکلات و باگ‌های زیادی هستند و پیشنهاد می‌شود که تا زمان عرضه رسمی اسن سیستم عامل، اقدام به نصب آن نکنید.

بعد از اینکه سیستم عامل از فاز بتا خارج شد، وارد مرحله نهایی می‌شود و به طور رسمی برای گوشی‌هایی که واجد شرایط هستند، در دسترس قرار خواهد گرفت. حالا با مشاهده نقشه راهی که از مسیر عرضه نسخه اندوید ۱۵ منتشر شده است، می‌توانیم بفهمیم که این مراحل در چه تاریخی اتفاق خواهد افتاد.

با توجه به تصویری که مشاهده می‌نمایید، نسخه اندروید ۱۵ تا اواسط مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) در مرحله پیش نمایش قرار دارد. سپس تا آگوست ۲۰۲۴ (مرداد ۱۴۰۳) در فاز بتا قرار دارد و پس از آن به طور رسمی برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نقشه راه اندروید 15

گوگل علاوه بر افزایش امنیت، قصد دارد بر روی هماهنگ‌تر شدن بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گوشی‌ها نیز کار کند. به نظر می‌رسد که انقلابی در گوشی‌های اندرویدی در راه است و قصد دارند مردم را به خریدن گوشی‌های اندرویدی تشویق کنند. حالا با این حال به نظر شما گوشی‌های اندرویدی بهتر هستند یا گوشی‌های اندرویدی؟ دلیل خود را برای ما بنویسید.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید