استوار مثل کوهجاری مثل رود

مشخصات اصلی گوشی شیائومی 14 اولترا افشا شد!

یکی از افشاگران چینی مشخصات اصلی گوشی شیائومی 14 اولترا را عنوان کرده است. گفته می‌شود که این گوشی با فوق قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد بازار خواهد شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مشخصات اصلی گوشی شیائومی 14 اولترا افشا شد!

خانواده گوشی‌های شیائومی با گوشی شیائومی ۱۴ اولترا تکمیل‌تر خواهند شد و احتمال می‌رود که این گوشی به زودی وارد بازار چین گردد. حالا قبل از رونمایی رسمی از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا، اطلاعات اصلی اینگوشی افشا شده است. این گوشی با تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل۳ وارد میدان خواهد شد. همچنین نمایشگر این گوشی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود و از رزولوشن +QHD پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی شیائومی ۱۴ اولترا؛ قدرتمندترین پرچمدار شیائومی

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً همزمان با عرضه گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در بازار جهانی، در بازار چین رونمایی و عرضه خواهند شد. حالا که به رونمایی از این گوشی نزدیک شده‌ایم، یکی از افشاگران معتبر و نزدیک به کمپانی شیائومی مشخصات این گوشی را افشا کرده است.

این شخص در یکی از صفحات مجازی خود مدعی شده است که شیائومی در این گوشی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده خواهد کرد.

شیائومی 14 اولترا

اندازه نمایشگر گوشی شیائومی ۱۴ اولترا ۶.۷۳ اینچ خواهد بود که کمی بزرگ به نظر می‌رسد. این نمایشگر رزولوشن خیلی بالای +QHD پشتیبانی می‌کند. همچنین نرخ نوسازی در این گوشی به ۱۲۰ هرتز خواهد رسید که البته از نوع متغییر خواهد بود و با توجه به استفاده‌ای که در آن لحظه از گوشی دارید، نرخ نوسازی نیز با فعالیت شما تطبیق پیدا می‌کند.

علاوه بر نکاتی که این افشاگر بیان کرده بود، احتمال می‌رود که جدیدترین پرچمدار شیائومی با باتری غول پیکر ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی گردد که از توان شارژ شدن ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی کند.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی در قاب پشتی از یک دوربین چهارگانه با پیکربندی لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۲ برابری و لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری استفاده خواهد کرد. دوربین این گوشی حرف‌های زیادی در برابر رقبا برا گفتن خواهد داشت.

شیائومی 14 اولترا

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا به طور پیشفرض با سیستم عامل HyperOS و اندروید ۱۴ معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد که این گوشی برای رقابت با گوشی‌های گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرومکس طراحی شده است. به نظر شما این گوشی می‌تواند رقبای خود را شکست دهد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید