استوار مثل کوهجاری مثل رود

نمایشگر گلکسی S24 اولترا ضد انعکاس است!

سامسونگ برای اولین بار در گوشی گلکسی S24 اولترا از شیشه محافظ گوریلا آرمور استفاده کرده است. این شیشه محافظ باعث شده تا نمایشگر این گوشی مقاومت بالاتر و همچنین انعکاس تصویر کمتری داشته باشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
نمایشگر گلکسی S24 اولترا ضد انعکاس است!

گوشی گلکسی S24 Ultra یکی از بهترین گوشی های حال حاضر بازار به حساب می آید. این گوشی علاوه بر مشخصات سخت افزاری چشمگیر و قابل قبولی که دارد، در بخش طراحی نیز بسیار قدتمند تر از رقبا ظاهر شده است. نمایشگر گوشی گلکسی s24 اولترا ضد انعکاس است و تصویر بسیار کمی را منعکس میکند.

گوشی گلکسی S24 اولترا در زمینه نمایشگر بی رقیب است!

کمپانی سامسونگ در مراسم رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ اعلام کرد که گوشی گلکسی S۲۴ اولترا از صفحه نمایش جدیدی بهره‌مند خواهد بود.

این نمایشگر توسط شیشه گوریلا آرمور محافظت می‌گردد که بسیار مقاوم‌تر و با کیفیت‌تر از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ است.

طبق شنیده‌ها، شیشه گوریلا آرمور ۴ برابر مقاومت بیشتری نسبت به شیشه گوریلاگلس ویکتوس ۲ دارد. همچنین عنوان شده است که این شیشه ۵۰ درصد دوام بیشتر و ۷۰ درصد انعکاس کمتری دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ادعای سامسونگ درست است و هیچکدام از گوشی‌های موجود در بازار قادر به رقابت با گوشی گلکسی S۲۴ اولترا در زمینه نمایشگر نخواهند بود. در تصاویر زیر می‌توانید مقایسه‌های انجام شده با گوشی‌های مختلف را مشاهده نمایید:

مقایسه نمایشگر گلکسی S24 اولترا با رقبا

مقایسه نمایشگر گلکسی S۲۳ اولترا و گلکسی S۲۴ اولترا:

مقایسه نمایشگر گلکسی S۲۳ اولترا و گلکسی S۲۴ اولترا

مقایسه نمایشگر گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرومکس:

مقایسه نمایشگر گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرومکس

متأسفانه گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس از این ویژگی بهره‌مند نیستند. اما با این حال می‌توان برای این گوشی‌ها و همچنین گوشی‌های مختلف، گلس‌های ضد انعکاس تهیه نمود.

همچنین گوشی گلکسی S۲۴ اولترا علاوه بر بهره‌مندی از شیشه محافظ گوریلا آرمور، از بدنه‌ای با جنس تیتانیوم استفاده می‌کند. گوشی گلکسی S۲۴ اولترا حدود ۱۰۰ دلار قیمت بیشتری نسبت به گوشی گلکسی S۲۳ اولترا دارد که می‌توان یکی از علت‌های این تفاوت قیمتی را به این تغییرات در طراحی ربط داد.

گوشی گلکسی S۲۴ اولترا با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار قرار است که در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ وارد بازار جهانی شود. به نظر شما این گوشی با تغییراتی که در آن صورت گرفته، ارزش هزینه ۱۰۰ دلار بیشتر را نسبت به گلکسی S۲۳ اولترا دارد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید