استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی S24 اولترا بهترین نمایشگر را در بین گوشی‌های هوشمند دارد

سایت معتبر DxOMark نمایشگر گوشی گلکسی S24 اولترا را مورد تست و بررسی قرار داده است. در این تست‌ها، مشخص شده که این نمایشگر با امتیاز 155 توانسته به بهترین نمایشگر جهان تبدیل گردد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی S24 اولترا بهترین نمایشگر را در بین گوشی‌های هوشمند دارد

گوشی گلکسی S۲۴ اولترا پرچمدار گوشی‌های سامسونگ با این که در زمینه عملکرد دوربین (تست DxOMark) ضعیف ظاهر شد و در رتبه هجدهم قرار گرفت، در بخش نمایشگر عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و توانست بر جایگاه نخست تکیه بزند. نمایشگر گلکسی S۲۴ با کسب امتیاز ۱۵۵ توانست به برترین گوشی از نظر نمایشگر تبدیل گردد.

نمایشگر گلکسی S۲۴ اولترا به عنوان بهترین نمایشگر جهان شناخته شد!

گلکسی S۲۴ اولترا از نظر نمایشگر عملکرد چشمگیری داشته است. این گوشی در این بخش، به خوبی توانسته است که از پس رقبا برآید و بالاتر از تمامی گوشی‌های هوشمند، به جایگاه اول دست یابد.

همچنین به این نکته نیز باید اشاره کرد که گوشی گلکسی S۲۴ اولترا نسبت به گوشی گلکسی S۲۳ اولترا عملکرد فوق‌العاده چشمگیری داشته است. این نشان می‌دهد که سامسونگ تمرکز زیادی بر روی نمایشگر گوشی پرچمدار جدیدش داشته است.

گلکسی S۲۴ اولترا از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی از نوع Dynamic LTPO AMOLED ۲X بهره‌مند شده است.

این نمایشگر از نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز، استاندارد HDR۱۰+ و همچنین حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. همچنین نمایشگر این گوشی حدود ۹۰ درصد از بدنه را تشکیل می‌دهد و جزئیات بسیار کمی را به خود می‌بیند.

نمایشگر گلکسی S۲۴ اولترا توسط شیشه محافظ گوریلا گلس Armor محافظت می‌گردد که این نمایشگر را به یک نمایشگر ضد انعکاس تبدیل کرده است. نمایشگر گلکسی S۲۴ اولترا توانسته امتیاز کلی ۱۵۵ را در تست‌های DxOMark به دست آورد.

عملکرد نمایشگر گلکی S24 اولترا

این نمایشگر در بخش خوانایی، رنگ، نمایش ویدیو، حرکات، لمس و درستنما توانسته به ترتیب امتیازات ۱۶۱، ۱۴۸، ۱۵۲، ۱۵۶، ۱۶۲ و ۱۴۸ را کسب کند. نمایشگر گلکسی S۲۴ اولترا با توجه به روشنایی مناسبی که دارد، حتی در محیط‌های پرنور نیز به خوبی محتویات نمایشگر را به نمایش در می‌آورد. گفته شده که این نمایشگر جزئیات خیلی زیادی را مشخص می‌کند و همچنین رنگ‌ها را بسیار نزدیک به واقعیت نشان می‌دهد.

البته نمایشگر S24 Ultra مورد انتقاد برخی از کاربران قرار گرفته است. نمایشگر این گوشی در بخش پخش ویدیو، کمی پر نور است که این مورد باعث اذیت چشم می‌شود. به نظر شما در آینده کدام برند می‌تواند نمایشگر در حد و اندازه نمایشگر گوشی گلکسی S۲۴ اولترا بسازد و وارد بازار کند؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید