استوار مثل کوهجاری مثل رود

دوربین گلکسی S۲۴ اولترا در تست DxOMark بسیار ناامید‌کننده ظاهر شد!

عملکرد دوربین گلکسی S24 اولترا باب میل نبود و در تست‌های سایت DxOMark توانست با امتیاز 144 در رتبه هجدهم و پایین‌تر از گوشی‌های نسل قبلی اپل قرار بگیرد

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
دوربین گلکسی S۲۴ اولترا در تست DxOMark بسیار ناامید‌کننده ظاهر شد!

حالا که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ به طور رسمی وارد بازار شده‌اند، عملکرد بخش‌های مختلف این گوشی‌ها در زیر ذره‌بین متخصصان و فعالان حوزه تکنولوژی قرار گرفته است.

در بخش بررسی دوربین گوشی گلکسی S۲۴ اولترا، در تست‌هایی که از آن گرفته شده است، این گوشی اصلاً در حدی نبود که از آن تعریف می‌شد. دوربین گوشی گلکسی S۲۴ اولترا در رتبه‌بندی کیفیت دوربین در بینت تمامی گوشی‌های هوشمند، در رده هجدهم قرار گرفت.

دوربین گلکسی S۲۴ اولترا در حد گوشی‌های میان رده ظاهر شد!

در تست و بررسی‌هایی که توسط سایت معتبر DxOMark انجام شده است، دوربین گلکسی S۲۴ اولترا عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشته است. این گوشی در این تست‌ها توانسته امتیاز ۱۴۴ را کسب کند و به مقام ۱۸اُم در بین تمامی گوشی‌های هوشمند از لحاظ کیفیت دوربین برسد.

گلکسی S۲۴ اولترا به دوربین چهارگانه با پیکربندی لنز اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دو لنز تله فوتو ۱۰ و ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

لیست رتبه‌بندی گوشی‌ها از لحاظ دوربین

گلکسی S۲۴ اولترا که به عنوان بهترین و قدرتمند‌ترین گوشی حال حاضر جهان شناخته می‌شد، در بخش دوربین از تمامی رقبا شکست خورد. گلکسی S۲۴ اولترا در بخش دوربین، گوشی‌های آیفون ۱۵ پرومکس، آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵، آیفون ۱۴ پرومکس و آیفون ۱۴ پرو را بالاتر از خود می‌بیند.

این امتیاز نشانگر این است که گوشی پرچمدار نسل جدید سامسونگ حتی از گوشی‌های نسل قبلی اپل نیز صعیف‌تر است.

البته گلکسی S۲۴ اولترا نسبت به گلکسی S۲۳ اولترا پیشرفتی داشته است و توانسته ۴ امتیاز بیشتر کسب کند. گلکسی S۲۴ اولترا در بخش عکاسی، فیلمبرداری، زوم، بوکه و نمایش توانسته به ترتیب امتیاز ۱۴۴، ۱۳۷، ۱۴۵، ۷۰ و ۸۲ را کسب کند. دوربین گلکسی S۲۴ اولترا رنگ‌ها را خوب ثبت می‌کند.

در بخش زوم و فیلمبرداری نیز جزئیات را به خوبی مشخص می‌کند. همچنین لرزشگیر استفاده شده در این گوشی بسیار با کیفیت و مطلوب است. البته لنز اولتراواید به لرزشگیر مجهز نشده است.

امتیازات کسب شده توسط دوربین گلکسی S24 اولترا

همچنین این وبسایت گفته است که گوشی گلکسی S۲۴ اولترا در نور کم، نویز زیادی در عکاسی دارد و همچنین جزئیات کمی را به ثبت می‌رساند. همچنین فوکوس روی سوژه مورد نظر نیز کمی با تأخیر اتفاق می‌افتد.

گوشی گلکسی S۲۴ اولترا نتوانسته مچ رقبا را بخواباند و در بخش دوربین از آن‌ها شکست خورد. البته این گوشی به لطف بهره‌مندی از تراشه اختصاصی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت پزدازشی بالایی دارد و عکس‌ها را با کمی تغییر به شما تحویل می‌دهد که واقعاً کیفیت خیلی خوبی دارد. حالا به نظر شما کیفیت دوربین گوشی گلکسی S۲۴ اولترا انتظارات را برآورده کرده است یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید