استوار مثل کوهجاری مثل رود

تنها تامین‌کننده صفحه نمایش آیپد، سامسونگ!

در آیپد جدید اپل، از قطعاتی استفاده می شود که تنها سامسونگ تولید کننده آن ها و از همین رو سامسونگ تنها تامین کننده اپل خواهد شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۲۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تنها تامین‌کننده صفحه نمایش آیپد، سامسونگ!

در آینده نزدیک، اپل از 6 مدل آیپد جدید رونمایی می‌کند. این آیپد‌ها در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که می‌توان در بین آن‌ها به آیپد پرو 11 اینچی و آیپد پرو 12.9 اینچی اشاره کرد.

در پی گزارش‌های تهیه شده از فرآیند ساخت، گفته می‌شود در ساخت هردو آیپد از صفحه نمایش اولد استفاده خواهد شد. از سوی دیگر، تنها دو شرکت در دنیا این دو مدل صفحه نمایش را در دنیا تولید می‌کند که یکی از آن‌ها سامسونگ است. 

iPad Pro new Gen

سامسونگ تنها تولید‌کننده DDI برای نمایشگر 11 اینچی

در گزارشی که از محصولات System LSI سامسونگ تهیه شده، به این موضوع اشاره می‌شود که تنها این شرکت توانایی ساخت درایور نمایشگر برای نمایشگر‌هایی با سایز 11 اینچ به بالا خواهد بود.

در نتیجه در صورتی که اپل قصد داشته باشد برای آیپد‌های خود از نمایشگر اولد استفاده کند، تنها تامین‌کننده موجود برای آن‌ها، سامسونگ خواهد بود. 

دیگر ویژگی‌های نسل جدید آیپد پرو

همان طور که گفتیم، بزودی اپل از آیپد‌ها و مک بوک‌های جدید خود رونمایی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که علاوه بر نمایشگر اولد، در پردازنده این محصول از تراشه M3 استفاده شود. شارژر بی‌سیم MagSafe، تغییر مهم در دوربین برای افزایش کیفیت دیگر امکانات آن خواهد بود. 


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید