استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل، گوشی آیفون 17 پرو را به طور کامل شخصی‌سازی می‌کند

کمپانی اپل قصد دارد در گوشی‌های آیفون ۱۷ پرو به بعد، تمامی قطعات را خودش بسازد و از سایر شرکت‌ها بی‌نیاز شود. برای مشاهده جزئیات با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل، گوشی آیفون 17 پرو را به طور کامل شخصی‌سازی می‌کند

طی خبری که رسانه‌های معتبر نزدیک به این کمپانی آمریکایی منتشر کرده‌اند، اپل قصد دارد تمام بخش‌ها و قطعات گوشی‌های خود در سال ۲۰۲۵ را خودش بسازد و به سایر شرکت‌های تولید‌کنندگان قطعات وابستگی کمتری داشته باشد. در همین راستا، اپل قصد دارد تراشه به کار گرفته شده در آیفون ۱۷ پرو را به طور اختصاصی بسازد.

تراشه اختصاصی وایفای ۷ اپل؛ افزایش سرعت دانلود تا ۴۰ گیگابایت بر ثانیه

با توجه به اخباری که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، اپل می‌خواهد تراشه‌های نسل جدیدش را با وابستگی کمتری بسازد. این شرکت آمریکایی در سال ۲۰۲5 تراشه‌های گوشی‌های پرچمدار خود را به وایفای ۷ مجهز می‌کند. تا قبل از این خبر احتمال می‌رفت که اپل هم در قسمت وایفای و هم در قسمت بلوتوث تغییراتی را ایجاد کند که به نظر می‌رسد فعلا قصد ندارد در بخش بلوتوث دست به تغییراتی بزند.

اپل قبلاً این قطعات و تراشه‌ها را با کمک شرکت برودکام(Broadcom) تهیه می‌کرد که با این اوصاف نقش این شرکت نیز از کمپانی اپل کمرنگ خواهد شد. این تراشه به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به طور همزمان از باند ۲.۴GHz و ۵GHz و ۶GHz برای ارسال و دریافت داده‌ها استفاده نمایید. همچنین شرکت کوالکوم ادعا کرده است که این فناوری می‌تواند برای دانلود داده‌ها سرعتی بالغ بر ۴۰ گیگابایت را ارائه دهد که حدود ۴ برابر بیشتر از وایفای ۶E به حساب می‌آید.

تراشه اختصاصی وای‌فای 7
کمپانی اپل همچنین قصد دارد با ساخت مودم‌های اختصاصی ۵G وابستگی خود را از شرکت کوالکوم کاهش دهد. با سیاستی که این کمپانی آمریکایی در پیش گرفته است، احتمال می‌رود که تا سال ۲۰۲۸ به طور کامل در همه بخش‌ها به خودکفایی برسد و به اولین شرکتی تبدیل شود که توانسته به این امر دست می‌یابد. به نظر شما کمپانی اپل تا چه اندازه می‌تواند در این موضوع موفق باشد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید