استوار مثل کوهجاری مثل رود

سفارش بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه موبایل از سری گلکسی S۲۴ فقط در ۳ روز!

گوشی‌های سری گلکسی S24 توانسته‌اند بیش از 250 هزار دستگاه گوشی را در کمتر از 3 روز ثبت سفارش کنند. این حجم از استقبال، به دلیل استفاده این گوشی‌ها از هوش مصنوعی است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سفارش بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه موبایل از سری گلکسی S۲۴ فقط در ۳ روز!

گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا توانستند رکورد فروش خیلی خوبی بزنند. این گوشی‌ها با وجود بهره‌مندی از هوش مصنوعی، توانسته‌اند حسابی گرد و خاکی در بازار گوشی‌های هوشمند به پا کنند. گوشی‌های سری S۲۴ سامسونگ توانسته‌اند فقط در سه روز بیش از ۲۵۰ هزار سفارش داشته باشند.

رکوردشکنی سریع سری گوشی‌های S24 در میان محصولات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در کشور هند اعلام کرده است که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ فقط در ۳ روز توانسته‌اند بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه موبایل را ثبت سفارش کنند. این گوشی‌ها توانستند رکورد فروش گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ را بزنند.

گوشی‌های گلکسی S۲۳ تا پیش از این رکورد دار فروش گوشی‌های سامسونگ بودند که به نظر می‌رسد این عنوان را به گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ واگذار خواهند کرد.

گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ توانسته بودند در مدتی حدود سه هفته ۲۵۰ هزار دستگاه گوشی را ثبت سفارش کنند. این در صورتی است که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ فقط به سه روز برای ثبت همچین سفارشی فرصت نیاز داشتند.

گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس با قیمتی دقیقاً برابر با نسل قبلی وارد بازار شده‌اند. با توچه به این که این گوشی‌ها مجهز به هوش مصنوعی و پیشرفته‌تر از گوشی‌های گلکسی S۲۳ و گلکسی S۲۳ پلاس هستند، انتظار می‌رفت که استقبال بهتری از گوشی‌های نسل جدید نسبت به نسل قبلی شود. این دو گوشی به ترتیب با قیمت پایه ۷۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

سری گلکسی S24

همچنین سامسونگ برنامه ویژه‌ای برای کسانی که این گوشی‌ها را پیش خرید می‌کنند، در نظر گرفته است. در صورت پیش خرید کردن هر یک از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴، شما به عنوان جایزه گوشی مورد نظرتان را با نسخه حافظه داخلی بالاتر دریافت می‌کنید. به طوری که اگر گوشی را با نسخه ۵۱۲ گیگابایتی سفارش دهید، موقع تحویل به شما نسخه ۱ ترابایتی اهدا می‌کنند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید