استوار مثل کوهجاری مثل رود

پرنسسی! مدل ویژه محصول جدید شیائومی

شیائومی قصد دارد به مناسبت سالگرد همکاری با شرکت دیزنی، تلفن همراهی جدید با الهام از شخصیت های پرنسسی این شرکت تولید کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۱۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پرنسسی! مدل ویژه محصول جدید شیائومی

امروزه شیائومی به یکی از سه شرکت بزرگ تولید تلفن همراه در سطح جهانی تبدیل شده است. پیشرفت‌های این کمپانی سبب شد تا زمینه‌های ایجاد همکاری با شرکت‌های متعددی برای آن‌ها ایجاد شود.

یک سال پیش، شیائومی طرح همکاری را با کمپانی دیزنی به وجود آورد. این شرکت بزرگترین تولید‌کننده انیمیشن در سطح جهان است. از این رو، با رسیدن به سالگرد این همکاری، شیائومی قصد دارد به این مناسبت مدل ویژه یکی از بهترین محصولات خود را عرضه کند.

همکاری شیائومی و دیزنی در تولید CiVi4

به افتخار شرکت دیزنی!

تلفن همراه جدیدی که از سوی شیائومی معرفی خواهد شد، به افتخار شرکت دیزنی Disney Princess Edition نام خواهد داشت. این تلفن همراه عضو جدید خانواده سیوی خواهد بود. Disney Princess Edition، دومین تلفن همراهی است که از سوی شیائومی بر اساس شخصیت‌های دیزنی طراحی و ساخته می‌شود. Disney Princess Edition، مدل ویژه سیوی 4 پرو خواهد بود که نسبت به این تلفن همراهی با پیشرفت‌هایی همراه می‌شود.

مشخصات محصول جدید

بارز‌ترین مشخصه این تلفن همراه، رابط کاربری آن خواهد بود که از شخصیت‌های پرنسس دیزنی الگوبرداری شده‌اند. این الگوبرداری در تمامی قسمت‌های Disney Princess Edition به چشم خواهد خورد. بنابر اخبار مربوط به این محصول جدید، صفحه نمایش آن 6.55 اینچی خواهد بود و با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز عرضه می‌شود. پردازنده در نظر گرفته شده از نوع اسنپدراگون 8s نسل 3 بوده و دوربین‌ اصلی 50 مگاپیکسلی است. باتری این تلفن همراه نیز4700 میلی آمپر ظرفیت خواهد داشت.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید