استوار مثل کوهجاری مثل رود

چگونه گوشی‌ سامسونگ را به تلویزیون متصل کنیم؟

شاید تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که بخواهید صفحه گوشی خود را به تلویزیون هوشمندتان منتقل کنید ولی نمی‌دانستید که چگونه باید این کار را انجام دهید. با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه گوشی سامسونگ خود را به تلوزیون هوشمند متصل کنید.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
چگونه گوشی‌ سامسونگ را به تلویزیون متصل کنیم؟

با منتقل کردن صفحه نمایش گوشی به تلویزیون هوشمند می‌توانید تجربه لذت بخشی از تماشای فیلم یا عکس، بازی و یا وب گردی را در صفحه بزرگتری داشته باشید. خوشبختانه در گوشی‌های جدید سامسونگ این قابلیت وجود دارد که بدون نیاز به برنامه‌های جانبی و سیم و کابل، نمایشگر گوشی را به تلویزیون هوشمند منتقل کنید. در گوشی‌های قدیمی‌تر این کار با استفاده از رابط HDMI امکان‌پذیر است.

متصل کردن گوشی‌های سامسونگ به تلویزیون

انتقال صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ به تلویزیون‌های هوشمند با برنامه smart view

یکی از ساده‌ترین روش‌های اتصال گوشی‌های سامسونگ به تلوزیون‌های هوشمند، استفاده از برنامه نرم‌افزاری smart view است که به طور پیشفرض روی گوشی‌های سامسونگ فعال است(روی گوشی‌های دارای اندروید ۴.۱ به بالا نیز قابل نصب است). به منظور استفاده از این روش مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا در تلویزیون هوشمندتان وارد قسمت مربوطه شوید.
  2. درگوشی خود انگشتتان را از بالای صفحه نمایش به پایین بکشید.
  3. گزینه smart view را انتخاب کنید.

    انتقال صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ به تلویزیون‌های هوشمند با برنامه smart view

  4. اگر تا حالا از این برنامه استفاده نکرده‌اید، مجوز‌های لازم را به این برنامه بدهید.

    اتصال به تلویزیون با smart view
    smart view در گوشی
  5. در لیست نمایش داده شده، تلویزیون مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

    اتصال گوشی‌های سامسونگ به تلویزیون smart view

  6. بر روی گزینه Start now ضربه بزنید تا فرآیند انتقال تصویر انجام شود.

    smart view

حالا شما با این روش تصویر نمایشگر گوشی سامسونگ خود را می‌توانید در تلویزیون مشاهده نمایید و از انجام کار‌های مختلف با نمایشگری بزرگتر لذت ببرید.

متصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون با رابط HDMI

یکی دیگر از روش‌های انتقال نمایشگر گوشی به تلویزیون استفاده از رابط HDMI است. اگر در وصل شدن به تلویزیون با روش گفته شده در بالا مشکل داشتید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. در این روش انتقال تصویر با کیفیت‌تری دارید و تصاویر دچار لگ و قطعی نمی‌شوند. در ضمن، در این روش نیازی به هوشمند بودن تلویزیون نیست.
متصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون با رابط HDMI
شما برای این کار لازم است تا یک رابط HDMI و کابل HDMI خریداری کنید و آن را به گوشی خود متصل نمایید. این کابل باید یک طرفش تایپ C باشد و طرف دیگر ورودی HDMI باشد. حالا که این رابط را به گوشی خود متصل کردید، از یک کابل دو طرفه HDMI استفاده کنید و یک سر آن را به رابط و یک سر دیگر آن را به تلویزیون متصل کنید. حالا تلویزیون را روی حالت HDMI قرار دهید و تصویر گوشیتان را روی تلویزیون مشاهده نمایید.

این دو روش جزء آسان‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های اتصال گوشی‌های سامسونگ به تلویزیون است. ‌امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد. مدل گوشی شما چیست؟ آیا تا به حال گوشی خود را به تلویزیون متصل کرده‌اید؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید