استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی A55 با تراشه 1480 در بنچمارک مشاهده شد!

مشخصات عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای تراشه به کار رفته در گوشی گلکسی A۵۵ سامسونگ در دیتابیس گیک‌بنج مشاهده شد. برای مشاهده جزئیات با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی A55 با تراشه 1480 در بنچمارک مشاهده شد!

پس از معرفی و رونمایی از گوشی‌های گلکسی A۱۵ و گلکسی A۲۵ انتظار می‌رود که سامسونگ در مراسم بعدی از گوشی‌های گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ رونمایی کند. حالا که به رونمایی از گوشی گلکسی A۵۵ نزدیک شده‌ایم، تراشه این گوشی در پایگاه بنچمارک رؤیت شده است. در این مقاله نتایج عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این پردازنده روی این گوشی را بررسی می‌کنیم.

تراشه اگزینوس 1480 در بخش چند هسته‌ای عملکرد چشمگیری را نسبت به نسل قبل دارد

تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ از هشت هسته با پیکربندی ۴ هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز و ۴ هسته کم‌مصرف با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز تشکیل شده است. این تراشه نسخه ارتقا یافته تراشه ۱۳۸۰ است که در گوشی گلکسی A۵۴ به کار گرفته شده است. همچنین تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ از پردازشگر گرافیکی Xclipse ۵۳۰ مبتنی بر معماری RDNA بهرمند شده است. در ادامه به نتایج عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این تراشه در بنچمارک گیک‌بنچ می‌پردازیم.

 

مشخصات تراشه اگزینوس 1480 در گیک‌بنچ
همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌نمایید، تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ در بخش تک هسته‌ای توانسته امتیاز ۱۱۸۰ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۳۵۳۶ را کسب نماید. این امتیازات در صورتی به ثبت رسیده که تراشه نسل قبلی عملکرد ضعیف‌تری داشته است.

امتیازات بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای در تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ به ترتیب ۱۱۰۸ و ۲۷۹۷ بوده است. طبق این آمار مشاهده می‌کنید که عملکرد در بخش چند هسته‌ای در تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ بسیار بهتر از تراشه ۱۳۸۰ است.

بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی A55: تاریخ انتشار، قیمت و کانفیگ احتمالی

هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت و تاریخ انتشار گوشی گلکسی A۵۵ از سوی کمپانی سامسونگ اعلام نشده است. اما انتظار می‌رود این گوشی‌ها در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۴ رونمایی و وارد بازار شوند. با توجه به مشخصات گوشی گلکسی A۵۵، می‌توان از این گوشی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین گوشی‌های میان رده موجود در بازار یاد کرد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید