استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی M55 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 رونمایی می‌شود

شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی M۵۵ را جایگزین گلکسی M۵۴ کند. مشخصات اصلی این گوشی در دیتابیس گیک‌بنچ مشاهده شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی M55 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 رونمایی می‌شود

کمپانی سامسونگ گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت خود را به پیشوند M وارد بازار می‌کند. در همین راستا قصد دارد در ماه‌های آینده از گوشی جدید میان رده و اقتصادی خود با نام گلکسی M۵۵ رونمایی کند. این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی M55 سامسونگ احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 و باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد

طبق اطلاعاتی که در دیتابیس گیک‌بنچ منتشر شده است، این گوشی با نام شماره مدل SM-M۵۵۶B رونمایی خواهد شد. همچنین در این وب سایت اشاره شده است که این گوشی با پردازنده‌ای هشت هسته و با فرکانس پایه ۱.۸۰ گیگاهرتز و کد نام Taro ساخته شده است. این مشخصات بدون شک مربوط به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است. این پردازنده در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای وب سایت گیک‌بنچ توانسته‌اند به ترتیب ۳۵۷۵ امتیاز و ۱۱۳۳۰ امتیاز را کسب کنند.

مشخصات گوشی گلکسی M55
گوشی گلکسی M۵۵ سامسونگ احتمالاً مثل مدل قبلی، یعنی M۵۴ از یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهرمند است که بیشتر از یک روز به شما جواب می‌دهد. این باتری از شارژ سریع ۲۵ وات نیز بهرمند شده است.

درباره دوربین این گوشی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما دور از ذهن نیست که باز هم از مدل نسل قبلی پیروی کند. گوشی گلکسی M۵۴ سامسونگ از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردار بود. نمایشگر این گوشی نیز احتمالاً اندازه ۶.۷ اینچی داشته باشد که از نوع OLED است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز بهرمند است.

هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی به طور رسمی به بیرون درز نکرده است. احتمالاً این گوشی در تابستان سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست اما با توجه به اینکه در دسته گوشی‌های سری M قرار می‌گیرد، باید از قیمت‌گذاری بسیار خوبی برخوردار باشد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید