استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی S21 اولترا اولین گوشی متصل شده به اینترنت ماهواره‌ای لقب گرفت

طبق اطلاعات به دست آمده، گوشی متصل شده به اینترنت ماهواره‌ای، گلکسی S21 اولترا سامسونگ بوده است. این گوشی از هیچگونه نرم‌افزار و سخت‌افزاری مبنی بر پشتیبانی از اینترنت ماهواره‌ای، استفاده نمی‌کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی S21 اولترا اولین گوشی متصل شده به اینترنت ماهواره‌ای لقب گرفت

مدتی پیش بود که اعلام شد یکی از گوشی‌های سامسونگ توانسته به اینترنت ماهواره‌ای دسترسی پیدا کند. این گوشی توانسته بود سرعت دانلود ۱۷ مگابیت بر ثانیه را به ثبت برساند. حالا از اسکرین شات پستی که ایلان ماسک منتشر کرده بود، مشخص شد گوشی متصل شده به اینترنت ماهواره‌ای، گلکسی S۲۱ اولترا سامسونگ بوده است.

گلکسی S21 اولترا ثبت‌کننده اتفاقی تاریخی بوده است!

طبق پستی که مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس منتشر کرده بود، یکی از گوشی‌های شرکت سامسونگ توانسته بود بدون واسطه و گیرنده، به اینترنت ماهواره ای  متصل گردد. این امر به وسیله سرویس اینترنت Direct to Cell محقق شده بود. این گوشی توانسته بود سرعت دانلود ۱۷ مگابیت بر ثانیه را به ثبت برساند.

حالا ایلان ماسک اسکرین شاتی را منتشر کرده است که با توجه به آن می‌توانیم بفهمیم که گوشی مورد نظر، گلکسی S۲۱ اولترا بوده است. در این اسکرین شات نام شماره سریال این گوشی ذکر شده که این شماره سریال متعلق به گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ اولترا رنگ نقره‌ای با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. با این اوصاف می‌توان این گوشی را به عنوان اولین گوشی متصل شده به اینترنت ماهواره‌ای دانست.

شماره سریال گلکسی S21 اولترا

این ارتباط با همکاری اپراتور Verizon (ورایزن) که در منطقه ایالات متحده قرار دارد، اتفاق افتاده است. گوشی گلکسی S۲۱ اولترا هیچ گونه نرم‌افزاری مبنی بر اتصال به اینترنت ماهواره‌ای ندارد و به همین دلیل از این گوشی استفاده شده است. حالا به نظر شما در چه زمانی استفاده از اینترنت ماهواره‌ای برای عموم آزاد می‌شود؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید