استوار مثل کوهجاری مثل رود

سامسونگ مشکل دوربین گوشی‌های سری گلکسی S24 را تأیید کرد

مشکلاتی در بخش دوربین گوشی‌های سری گلکسی S24 وجود داشت که سامسونگ آن‌ها را تأیید کرده است. این کمپانی اعلام کرده است که این مشکلات را با یک آپدیت نرم‌افزاری رفع خواهد کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سامسونگ مشکل دوربین گوشی‌های سری گلکسی S24 را تأیید کرد

کاربران نسبت به عملکرد دوربین گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ انتقاداتی داشتند که کمپانی سامسونگ آن‌ها را قبول کرده است. سامسونگ قول داده است که این مشکلات را در آپدیت جدیدی که ارائه می‌دهد، رفع کند. اما زمان انتشار این آپدیت را اعلام نکرده است.

سری گلکسی S24

مشکل دوربین گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ با آپدیت نرم‌افزاری رفع خواهد شد

کاربرانی که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ را تهیه کرده‌اند، از عملکرد دوربین این گوشی رضایت نداشتند. آن‌ها معتقد بودند که دوربین گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا در محیط‌های پر نور و محیط‌های کم نور مشکل دارند.

دوربین این گوشی‌ها در محیط‌های کم نور و شب، هنگام عکاسی از آسمان با نویز‌های زیادی مواجه هستند. همچنین در نور زیاد و فضای باز نیز عکس‌های ثبت شده روشنایی خیلی زیادی دارند. یکی دیگر از مشکلاتی که عنوان شده، محدوده دینامیکی کم در اطراف منابع نوری است و نمی‌تواند به خوبی منبع نور را کنترل کند.

حالا یکی از مدیران ارشد این کمپانی کره‌ای اعلام کرده است که این شرکت به نظرات مشتریانش احترام می‌گذارد و تمامی موارد گفته شده را قبول دارد. همچنین اعلام کرد که کمپانی سامسونگ تمامی مشکلات گفته شده را با یک آپدیت نرم‌افزاری رفع می‌کند.

البته زمان انتشار این آپدیت هنوز به طور رسمی مشخص نشده است. اینطور که مشخص است، این مشکل مربوط به نرم‌افزار گوشی‌ها بوده و سخت‌افزار گوشی‌ها ایرادی ندارد.

گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ با توجه به بهره‌مندی از هوش مصنوعی، در بازار جهانی گرد و خاک زیادی را به پا کردند و توانستند از رقبا جلو بزنند. همچنین این گوشی‌ها در بخش سخت‌افزاری نیز پیشرفت خوبی را نسبت به گوشی‌های نسل قبلی خود داشتند.

با توجه به مشخصاتی که این گوشی‌ها دارند، به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۴ بتوانند نبض بازار را در دست بگیرند.

سری گلکسی S24گوشی گلکسی S۲۴ اولترا که بهترین عضو این خانواده محسوب می‌گردد، توانست در تست‌های سایت DxOMark به عنوان بهترین گوشی از لحاظ نمایشگر لقب گیرد. همچنین این گوشی در تست‌های این سایت در بخش دوربین، در رده هجدهم قرار گرفت. به نظر می‌رسد که دلیل این رتبه گلکسی S۲۴ اولترا در بخش دوربین، مشکلاتی بود که عنوان شد که سامسونگ وعده اصلاح آن‌ها را داده است. نظر شما درباره گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ چیست؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید