استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

پیشبینی اپل؛ رشد فروش گوشی‌های خانواده آیفون 16 به لطف هوش مصنوعی

کمپانی اپل قصد دارد که ورود هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) به گوشی‌های خانواده آیفون 16، تاثیر بسیار زیادی بر فروش گوشی‌های این خانواده داشته باشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۰۵
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی A25 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت ویتنام A256E/DS

10,250,000

شیائومی ردمی 13 4G با حافظه 256 و رم 8 گیگابایتی

8,150,000

سامسونگ گلکسی A55 با رم 8 و ظرفیت 256 گیگابایت (پک ویتنام)

19,850,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت ویتنام A256E/DS

12,250,000
پیشبینی اپل؛ رشد فروش گوشی‌های خانواده آیفون 16 به لطف هوش مصنوعی

هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) برای اولین بار به طور پیشفرض وارد گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ خواهد شد. گوشی‌های سری آیفون ۱۶ قرار است که در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ به طور رسمی رونمایی شوند. حالا تحلیلگران معتقدند که گوشی‌های این خانواده رکورد فروش خوبی را خواهند زد و با استقبال خوبی رو به رو خواهند شد.

شایعات؛ گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ به لطف هوش مصنوعی رکورد فروش خوبی خواهند زد!

کمپانی اپل قصد دارد که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران از گوشی‌های آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس به طور رسمی رونمایی کند. برای اولین بار این گوشی‌ها به طور پیشفرض از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل بهره‌مند خواهند شد. البته گفته می‌شود که این ویژگی‌ها تا زمان انتشار آپدیت iOS ۱۸. ۱ قابل استفاده نخواهند بود.

کمپانی سامسونگ با معرفی هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) توانست هم نسبت به قبا پیشرفت چشمگیری داشته باشد و هم گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S۲۴ فروش چشمگیری داشته باشند و رکوردشکنی کنند.

حالا تحلیلگران و خبرنگاران نزدیک به کمپانی اپل معتقدند که هوش مصنوعی اپل می‌تواند نقطه عطف گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ باشد و به همین دلیل مشتریان را برای خرید گوشی‌های این خانواده ترغیب کند. آن‌ها معتقدند که فروش گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ از مرز ۱۰ میلیون دستگاه نیز خواهد گذشت.

هوش مصنوعی اپل

کمپانی اپل به همین منظور در تاریخ ۱۲ تا ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۲ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) جلسات آموزشی را برای کارمندان خرده فروش حود برگزار خواهد کرد تا آموزش نحوه کار با این هوش مصنوعی را به آن‌ها ارائه دهد. این طور که به نظر می‌رسد، اپل حساب ویژه‌ای روی این هوش مصنوعی باز کرده و قصد دارد گرد و خاک زیادی به پا کند. ب نظر شما عملکرد هوش مصنوعی سامسونگ بهتر خواهد بود یا عملکرد هوش مصنوعی اپل؟

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید