استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

تاریخ رونمایی سری آیفون 16 به طور رسمی توسط اپل اعلام شد

اپل به طور رسمی اعلام کرد که مراسم رونمایی از گوشی‌های جدیدش در تاریخ 9 سپتامبر 2024 (19 شهریور 1403) ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۰۵
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی A25 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت ویتنام A256E/DS

10,250,000

شیائومی ردمی 13 4G با حافظه 256 و رم 8 گیگابایتی

8,150,000

سامسونگ گلکسی A55 با رم 8 و ظرفیت 256 گیگابایت (پک ویتنام)

19,850,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت ویتنام A256E/DS

12,250,000
تاریخ رونمایی سری آیفون 16 به طور رسمی توسط اپل اعلام شد

پس از کش و قوس‌های فراوان، کمپانی اپل به طور رسمی از زمان رونمایی گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ رونمایی کرد. اپل نام این مراسم که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برگزار می‌شود را It’s Glowtime (زمان درخشش است) نهاده تا به نوعی از درخشش این گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ خبر دهد.

۱۹ شهریور ۱۴۰۳؛ پایان انتظار یک ساله برای گوشی‌های خانواه آیفون ۱۶

اپل پس از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۵، با موج فراوان انتقاد‌ها رو به رو شد. این گوشی نتوانست انتظارات را برآورده کند و در ابتدا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد. سپس با آپدیت‌های نرم‌افزاری و تخفیفات چشمگیری که برای این گوشی در دسترس مشتریان قرار گرفت، این مشکلات برطرف شد و توانست در اواخر سال گذشته میلادی فروش خوبی را داشته باشد.

حالا کمپانی اپل به طور رسمی با انتشار بنری در وب‌سایت اصلی خود اعلام نمود که قصد دارد در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) در ساعت ۲۰: ۳۰ به وقت ایران و در سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک از گوشی‌های آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس رونمایی کند.

زمان رونمایی از گوشی‌های سری آیفون 16

این مراسم با یک اتفاق جذاب دیگر نیز رو به رو خواهد بود. کمپانی سامسونگ با هوش مصنوعی خود توانست حسابی گرد و خاک به پا کند و رکورد فروش چشمگیری را به ثبت برساند. این کمپانی آمریکایی به منظور عقب نماندن از رقیب سنتی خود، تصمیم گرفت که از هوش مصنوعی اختصاصی خود با نام Apple Intelligence رونمایی کند.

این هوش مصنوعی قبلاً در مراسم WWDC ۲۰۲۴ رونمایی شد اما تا کنون به طور پیشفرض روی هیچکدام از گوشی‌های این برند پیاده‌سازی نشده بود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل با رونمایی از این گوشی‌ها می‌تواند خط و نشان قدرتمندی را برای گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S۲۴ سامسونگ بکشد یا خیر. به نظر شما استقبال خوبی از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ خواهد شد یا خیر؟

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید