استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل با هوش مصنوعی پا به رویداد WWDC 2024 خواهد گذاشت!

کمپانی اپل قصد دارد که با معرفی هوش مصنوعی خود، در رویداد WWDC 2024 که احتمالاً در خرداد 1403 برگزار می‌شود، حضور یابد. این هوش مصنوعی تحول عظیمی را در زمینه دستیار صوتی Siri به وجود خواهد آورد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل با هوش مصنوعی پا به رویداد WWDC 2024 خواهد گذاشت!

کمپانی اپل قصد دارد به منظور عقب نماندن از رقبا، حضضور پررنگی در رویداد WWDC ۲۰۲۴ داشته باشد. اپل می‌خواهد در این رویداد از هوش مصنوعی خود پرده‌برداری کند تا به نوعی در آستانه رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ ساموسونگ که به هوش مصنوعی مجهز هستند، به دوست‌داران و علاقه‌مندانش خبر حضور هوش مصنوعی در گوشی‌های نسل بعدی را بدهد.

هوش مصنوعی اپل احتمالاً با دستیار صوتی Siri ادغام می‌شود

طبق ادعای رسانه‌های معتبر و نزدیک به این کمپانی آمریکایی که سابقه درخشانی در افشاگری از شرکت اپل دارند، این شرکت احتمالاً با آپدیت iOS ۱۸ هوش مصنوعی را به گوشی‌های خود می‌آورد. اصلی‌ترین بخشی که هوش مصنوعی ارتباط مستقیمی با آن دارد، به دستیار صوتی Siri مربوط می‌شود.

با اضافه شدن هوش مصنوعی به گوشی‌های اپل، عملکرد دستیار صوتی Siri به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد. احتمالاً شاهد این باشیم که Siri با زبان عامیانه و روان‌تری پاسخ دهد و همچنین به گونه‌ای نباشد که برای پاسخ دادن به سؤالاتمان، ما را به لینک مطلب هدایت کند. همچنین در برخی از مواقع، سیری قادر به شنیدن خواسته‌های ما نیست و احتمال می‌رود که این مشکل نیز با ورود هوش مصنوعی به ان گوشی‌ها، حل شود.

کمپانی اپل از ابتدای سال ۲۰۲۳، در حال کار و بررسی روی این هوش مصنوعی بوده. این کمپانی آمریکایی اسم این هوش مصنوعی را Ajax گذاشته است. همچنین احتمال می‌رود که اپل، بخش موزیک پلیر گوشی‌های خود را نیز به این هوش مصنوعی مجهز کند. هوش مصنوعی موزیک پلیر قابلیت دسته‌بندی و ساختن پلی لیست هوشمند را خواهد داشت.

هوش مصنوعی اپل

انتظار می‌رود که این هوش مصنوعی به به طور محسوسی تا قبل از سال ۲۰۲۵ وارد گوشی‌های اپل شود و در سال ۲۰۲۵ به طور کامل شاهد رونمایی از تمامی قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل باشیم. همچنین رویداد WWDS ۲۰۲۴ احتمالاً در ماه ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد ۱۴۰۳) برگزار می‌گردد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید