استوار مثل کوهجاری مثل رود

نقطه اتصال (Hotspot) گوشی‌های شیائومی را چگونه فعال کنیم؟

اگر بخواهید اینترنت همراهتان را با بقیه به اشتراک بگذارید، باید نقطه اتصال(کانون داغ) گوشی خود را فعال کنید. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که کانون داغ (Hotspot) گوشی‌های شیائومی چیست و چگونه آن را فعال کنید.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۰۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
نقطه اتصال (Hotspot) گوشی‌های شیائومی را چگونه فعال کنیم؟

شاید تا به حال برای شما اتفاق افتاده باشد که در جمعی باشید و کسی به شما بگوید که هات اسپات گوشیتان را روشن کنید ولی نمی‌دانید که هات اسپات چیست و چگونه باید آن را روشن کرد. در این مقاله قصد دارد به هات اسپات در گوشی‌های شیائومی بپردازیم و نحوه فعالسازی آن را آموزش دهیم.

در گوشی‌های شیائومی و اکثر گوشی‌ها، قابلیتی به نام نقطه اتصال (هات اسپات) وجود دارد. این قابلیت در برخی از مدل‌های شیائومی، به نام "کانون داغ" نیز شناخته می‌شود. شما با وسیله هات اسپات می‌توانید اینترنت همراه خود را با بقیه به اشتراک بگذارید. 

Hotspot گوشی‌های شیائومی چگونه روشن می‌شود؟

روشن کردن و راه‌اندازی کانون داغ(Hotspot) در گوشی‌های شیائومی، کار بسیار راحتی است. شما برای روشن کردن این قابلیت، از دو راه می‌توانید اقدام کنید که در ادامه به هر دو آن‌ها می‌پردازیم.

روش اول:

  1. انگشت خود را از بالای نمایشگر به پایین بکشید تا پنل دسترسی سریع باز شود.
  2. گزینه "کانون داغ(Hotspot)" را بیابید و آن را روشن کنید. (ممکن است در گوشی‌های قدیمی‌تر، آیکون هات اسپات متفاوت باشد. )

    کانون داغ(Hotspot)

روش دوم:

  1. وارد تنظیمات(Setting) شوید.
  2. وارد بخش کانون داغ همراه(Portable hotspot) شوید.

    بخش کانون داغ همراه(Portable hotspot)

  3.  کانون داغ همراه(Portable hotspot) را روشن کنید.

      کانون داغ همراه(Portable hotspot) را روشن کنید

همچنین در همین صفحه و در بخش "راه‌اندازی کانون داغ همراه(Set up portable hotspot)" می‌توانید تنظیمات مربوط به این بخش، از جمله نام و رمز را تعیین نمایید. اکنون شما می‌توانید اینترنت همراهتان را با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید. آیا تا به حال در اتصال هات اسپات دچار مشکل شده‌اید؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید