استوار مثل کوهجاری مثل رود

 آی مسیج برای اندروید، هرگز!

شرکت بیپر اعلام کرد که اپلیکیشن آی‌مسیج اندروید خود را از فروشگاه گوگل پلی حذف کرده و اکنون بر روی ساخت پیام‌رسان جامع‌تری تمرکز دارد.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
 آی مسیج برای اندروید، هرگز!

چندی پیش خبر رایگان شدن beeper mini همه را متعجب ساخت اما این شرکت اخیرا در پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که اپلیکیشن بیپر مینی را نیز از گوگل پلی حذف کرده و آن را به نسخه ابری (Beeper Cloud) منتقل کرده است. کاربران جدید نمی‌توانند از Beeper Cloud برای ورود به سرویس پیام‌رسانی اپل استفاده کنند، اما ممکن است برای برخی کاربران فعلی امکان دسترسی فراهم باشد.

متن اعلام حذف شدن بیپر مینی را از گوگل پلی در توییتر

بیپر همچنین توضیح داد که سیستم ارتباطی آی‌مسیج خود را که ۷۵۰ هزار دلار برای ساخت آن هزینه شده بود، به‌صورت منبع‌باز منتشر می‌کند تا افراد دیگری بتوانند آن را توسعه دهند. این سیستم دسترسی به آی‌مسیج را از طریق Beeper Cloud در مک‌بوک امکان‌پذیر می‌کند.

بیپر در این خصوص گفت:

«اگر هنوز کاربرانی وجود دارند که می‌توانند از بیپر کلاد یا بیپر مینی به آی‌مسیج متصل شوند، بسیار خوب است؛ اما شرکت هیچ‌گونه پشتیبانی را در این خصوص ارائه نخواهد داد.»

این شرکت همچنین اعلام کرد که اکنون تمرکز خود را بر ساخت پیام‌رسانی جامع‌تری گذاشته که بتواند به‌صورت شبکه‌ای به همه پیام‌رسان‌ها متصل شود.

پس از اینکه اپل دسترسی بیپر مینی را به آی‌مسیج مسدود کرد، بیپر ابتدا تلاش کرد از مک‌بوک برای فعال‌سازی Beeper Cloud و اتصال به آی‌مسیج استفاده کند. در آخرین تلاش خود نیز از کاربران خواست که به‌سراغ استفاده از گوشی آیفون جیل‌بریک‌شده بروند. با این حال، این شرکت تأکید کرد که در صورت واکنش اپل، پاسخگو نخواهد بود.

پیش از این گزارش‌هایی نشان داده بود که دسترسی چند کاربر بیپر به سرویس پیام‌رسانی اپل از طریق مک‌بوک مسدود شده است. با این حال، پس از مدتی از انتشار این گزارش‌ها، برخی از این کاربران دوباره دسترسی خود را از طریق مک به آی‌مسیج بازیابی کردند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید