استوار مثل کوهجاری مثل رود

iOS 18 با پشتیبانی از RCS در راه است!

قبل از برگزاری کنفرانس WWDC ویژگی های iOS جدید در حال لو رفتن است که در این مقاله در مورد ویژگی های جدید آی‌مسیج صحبت کردیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
iOS 18 با پشتیبانی از RCS در راه است!

کمتر از یک ماه تا کنفرانس WWDC اپل باقی مانده و شایعات حول سیستم عامل جدید داغ است. بنظر می‌رسد، iOS18 بزرگترین تغییرات را در ساختار سیستم عامل آیفون‌ها به وجود می‌آورد.

این تغییرات همگی بر پایه هوش مصنوعی خواهند بود و همین مورد سبب شده تا تکنولوژی‌های بسیار نوینی وارد سیستم عامل آیفون‌ها شود. حال، پیش از برگزاری این رویداد ویژگی‌های جدید iOS18 در حال افشا شدن هستند.

ما نیز در این مقاله قصد داریم در مورد تغییراتی که در پیام رسان آی‌مسیج ایجاد می‌شود صحبت کنیم.

آی‌مسیج در آیفون‌ها

استاندارد RCS

همان طور که گفته شد، یکی از تغییرات احتمالی در آی‌مسیج ایجاد خواهد شد. این تغییرات با اضافه شدن جلوه‌های متنی به آی‌مسیج انجام می‌شود. نسخه فعلی آی‌مسیج فقط دارای جلوه‌های حباب و یا تمام صفحه است ولی با ایجاد تغییرات نامبرده شده، جلوه‌های متنی زیادی به آی‌مسیج اضافه خواهد شد. این پروتکل‌های پیام رسان‌ها مربوط به RCS است اما خبر‌ها حاکی بر این موضوع هستند که این تغییرات سطح بالاتری نسبت به استاندارد RCS داشته و جذاب‌تر خواهد بود.

انیمیشن‌های متنی فقط مختص آی‌مسیج است؟

در صورتی که تغییرات ایجاد شده، به وقوع بپیوندد، همه‌ی برنامه‌های آیفون که نیاز ب ورودی متنی دارند، به این امکانات دسترسی خواهند داشت. از سوی دیگر، در نرم افزار‌هایی که توانایی ایجاد لیست‌های ساده، سربرگ و یا شماره وجود داشته باشد، امکاناتی جدیدی مهیا می‌شود تا ایجاد این لیست‌ها ساده‌تر و جذاب‌تر باشد. 


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید