استوار مثل کوهجاری مثل رود

جدیدترین آیپد پرو اپل نمایشگری 14.1 اینچی خواهد داشت!

اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از آیپد پرو جدیدش رونمایی کند. این آیپد پرو بزرگترین نمایشگر تاریخ کمپانی اپل را خواهد داشت. برای مشاهده جزئیات با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
جدیدترین آیپد پرو اپل نمایشگری 14.1 اینچی خواهد داشت!

آیپد پرو‌های نسل‌های گذشته تفاوت چندانی با یکدیگر نداشتند و تنها تفاوتشان در پردازنده جدیدترشان بود. اما این بار قضیه فرق می‌کند و کمپانی اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۴ گرد و خاکی به پا کند تا دوباره بر سر زبان‌ها بیوفتد. در همین راستا قرار است بزرگترین آیپد پرو تاریخ را با نمایشگری ۱۴.۱ اینچی وارد بازار کند. این نمایشگر به حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت مجهز شده است.

مشخصات احتمالی آیپد پرو ۲۰۲۴؛ بهرمندی از نمایشگری ۱۴.۱ اینچی و پشتیبانی از حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیتی

طبق گزارشاتی که از این شرکت به دست برخی از خبرگزاری‌ها رسیده است، کمپانی اپل قصد دارد بزرگترین تبلت تاریخش را بسازد. آیپد پرو ۲۰۲۴ در سه سایز ۱۱ اینچی، ۱۲.۹ اینچی و ۱۴.۱ اینچی وارد میدان می‌شوند. نمایشگر دو مدل اولی از نوع OLED خواهد بود و نمایشگر بزرگترین آیپد پرو تاریخ از نوع Mini LED خواهد بود.

مشخصات آیپد پرو 2024

مدل‌های نسل قبلی آیپد پرو همگی به تراشه M۲ که توسط کمپانی اپل ساخته شده بود، مجهز بودند. انتظار می‌رود که همگی دستگاه‌های آیپد پرو ۲۰۲۴ به تراشه M۳ مجهز باشند. این تراشه، مبتنی بر تراشه A۱۷ پرو خواهد بود که در گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون ۱۵ استفاده شده است. این تراشه از لحاظ عملکرد سخت‌افزاری و گرافیکی بسیار خوب و شگفت‌انگیز عمل می‌کند.

یکی دیگر از نکات اعجاب‌انگیز این آیپد پرو پشتیبانی از حداکثر روشنایی نمایشگر ۳۰۰۰ نیت است. آیفون ۱۵ پرومکس برای اولین بار در جهان از این قابلیت استفاده کرد و حالا این فناوری را به آیپد پرو جدیدش آورده است. با این حجم از روشنایی صفحه شما هیچ مشکلی برای کار با این نمایشگر در روشن‌ترین مکان ممکن نیز نخواهید داشت.

مشخصات آیپد پرو 2024
آیپد پرو‌های نسل جدید احتمالاً به پنسل ۳ با سری قابل تعویض مغناطیسی مجهز خواهند شد. این نمایشگر‌ها احتمالاً از نرح نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کنند. تمامی مشخصات گفته شده در این مقاله، حدس و گمان‌های رسانه‌های نزدیک به این کمپانی آمریکایی است و برای دسترسی به اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر اطلاعیه رسمی کمپانی اپل باشیم.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید