استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

گوشی‌های پرچمدار سری آیفون 17 با لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی پا به میدان خواهند گذاشت!

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، شرکت اپل قصد دارد گوشی‌های آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرومکس را به لنزهای تله فوتو 48 مگاپیکسلی مجهز سازد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۷-۲۹
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی A15 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت A155F/DS

8,968,800

سامسونگ گلکسی A05 با رم 4 حافظه داخلی 128 گیگابایت

5,353,000

سامسونگ گلکسی A15 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت A155F/DS

10,807,000

شیائومی پوکو X5 پرو با رم 8حافظه 256 گیگابایتی

15,554,000
گوشی‌های پرچمدار سری آیفون 17 با لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی پا به میدان خواهند گذاشت!

به نظر می‌رسد که شرکت‌های سازنده موبایل به نقطه نهایی طراحی و خلاقیت رسیده‌اند. از همین رو، این شرکت‌ها بیشتر در زمینه ارتقا سخت‌افزار گوشی‌های خود در حال تحقیق و توسعه هستند.

با توجه به این تفاسیر، گفته می‌شود که کمپانی اپل تمرکز ویژه‌ای روی عملکرد دوربین گوشی‌های سری آیفون ۱۷ خواهد داشت و قرار است که لنز تله فوتو این گوشی‌ها را به ۴۸ مگاپیکسل ارتقا دهد.

برگ برنده سری آیفون ۱۷؛ لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و رم ۱۲ گیگابایتی!

در حال حاضر، اپل در گوشی‌های پرچمدار جدیدش، یعنی گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرومکس از یک لنز عریض ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد که این غول آمریکایی قصدی تغییر در طراحی گوشی‌های خود را ندارد؛ پس بنابراین باید شاهد ارتقا سخت‌افزاری در گوشی‌های نسل آینده این شرکت باشیم.

منابع معتبر و نزدیک به کمپانی اپل مدعی شده‌اند که این شرکت قصد دارد که در گوشی‌های آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرومکس علاوه بر آن دو لنز ۴۸ مگاپیکسلی، از یک لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی دیگر نیز در این گوشی‌ها استفاده نماید.

در صورت عملی شدن این اتفاق شاهد حضور سه لنز ۴۸ مگاپیکسلی در این گوشی خواهیم بود که این موضوع عملکرد دوربین گوشی را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

دوربین آیفون 17 پرو

همچنین این منبع مدعی شده است که به دلیل وجود هوش مصنوعی در این گوشی‌ها، اپل قصد دارد که از رم ۱۲ گیگابایتی در این گوشی‌ها استفاده کند تا سرعت و عملکرد پردازش بیشتر و بهتری داشته باشند.

علاوه بر این‌ها، اپل پردازنده این گوشی‌ها را نیز ارتقا خواهد داد و در گوشی‌های آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ اسلیم از تراشه A۱۹ و در گوشی‌های آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرومکس از تراشه A۱۹ Pro استفاده خواهد کرد. به نظر شما گوشی‌های سری آیفون ۱۷ چه تغییرات دیگری نسبت به گوشی‌های سری آیفون ۱۶ خواهند داشت؟

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید