استوار مثل کوهجاری مثل رود

با استفاده از محافظ نمایشگر UV، گارانتی گوشی شرکت ردمی باطل می‌گردد

شرکت ردمی مدعی شده است که محافظ نمایشگر Liquid UV باعث آسیب به گوشی می‌گردد. به همین منظور، در صورت استفاده از این محافظ‌ها، گوشی از گارانتی خارج می‌شود.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۰۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
با استفاده از محافظ نمایشگر UV، گارانتی گوشی شرکت ردمی باطل می‌گردد

شرکت ردمی که یکی از زیربرند‌های شیائومی است، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در صورت استفاده از محافظ نمایشگر UV گارانتی گوشی باطل می‌گردد. این شرکت معتقد است که چنین محافظ‌هایی باعث آسیب به گوشی می‌گردند.

کمپانی ردمی می‌گوید که کاربران به منظور بهره‌مندی از گارانتی، بهتر است که از محافظ نمایشگر‌های الکترواستاتیکی استفاده کنند.

چسب مایع محافظ نمایشگر UV باعث آسیب به گوشی می‌شود!

کمپانی ردمی اعلام کرده است که در صورت استفاده از محافظ نمایشگر UV بر روی محصولاتش، آن‌ها از گارانتی خارج می‌شوند و مسئولیت تمامی مشکلاتی که در آینده به وجود خواهد آمد، مصرف‌کننده خواهد بود.

این نوع محافظ نمایشگر در بازار با نام Liquid UV یا یو وی مایع به فروش می‌رسند. در این نوع لایه محافظ، برای چسبندگی بهتر از نوعی چسب بین نمایشگر و شیشه محافظ استفاده می‌گردد. ردمی مدعی است که با گذر زمان این چسب‌ها آب می‌شوند به درون دستگاه نفوذ می‌کنند.

محافظ نمایشگر UV

در اثر نفوذ این مایع به زیر نمایشگر، عملکرد دکمه‌های فیزیکی (کلید پاور و کلید کم و زیاد کردن صدا)، حسگر اثر انگشت، سوکت شارژر، بلندگو و میکروفون را مختل می‌سازد. در صورت استفاده از این شیشه محافظ، کمپانی ردمی به هیچ وجه گوشی‌های خود تحت گارانتی قرار نمی‌دهد.

همچنین کمپانی ردمی اعلام کرده است که به منظور چلوگیری از این مشکل، از محافظ نمایشگر‌های الکترواستاتیکی استفاده نمایید. آیا شما تا به حال از این گونه محافظ‌های نمایشگر استفاده کرده‌اید؟ عملکرد گوشی شما دچار اختلال شده است یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید