استوار مثل کوهجاری مثل رود

مدل فوق لاکچری ویژن پرو اپل با قیمت فوق نجومی رونمایی شد!

برند کاویار قصد دارد به سبک خود هدست واقعیت مجازی ویژن پرو اپل را طراحی کند. گفته می‌شود که قیمت این گجت حدود 4000 دلار خواهد بود و در ابتدای سال 2025 عرضه می‌گردد!

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۲۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مدل فوق لاکچری ویژن پرو اپل با قیمت فوق نجومی رونمایی شد!

شرکت کاویار که در زمینه تولید و طراحی گجت‌ها و گوشی‌های هوشمند با متریال گران قیمت فعالیت می‌کند، این بار به سراغ هدست ویژن پرو اپل رفته است. این شرکت، هدست ویژن پرو اپل را با روکش طلا و چرم وارد بازار کرده است که قیمتی فوق نجومی دارد. این دستگاه حدود ۳۷۰۰۰ دلار قیمت بیشتری نسبت به نسخه اولیه ویژن پرو دارد.

ویژن پرو مدل کاویار

هدست ویژن پرو اپل ۴۰۰۰۰ دلاری شد!

برند کاویار در یکی از جدیدترین اقداماتش تصمیم گرفته است تا قیمت نجومی هدست ویژن پرو اپل را نجومی‌تر کند. در زمان رونمایی از این گجت هوشمند، با توجه به قیمتی که داشت (۳۴۹۹ دلار) از آن به عنوان یک وسیله گران قیمت یاد می‌شد. حالا شرکت کاویار تصمیم گرفته است تا به سبک خود این دستگاه را بازطراحی کند. با توجه به سابقه این شرکت در قیمت‌گذاری محصولات، گفته می‌شود که ویژن پرو با برچسب قیمت فوق نجومی ۴۰۰۰۰ دلاری عرضه خواهد شد. (حدود ۲ و نیم میلیارد تومان)

ویژن پرو مدل کاویار

این شرکت قصد دارد هد بند ویژن پرو اپل را با چرم Connolly طراحی کند. همچنین جلوی نمایشگر آن نیز روکشی از طلای ۱۸ عیار در نظر گرفته شده که گفته می‌شود به تقلید از طراحی عینک‌های تام فورد و طراحی گوچی ساخته شده است. شرکت کاویار این گونه بیان کرده است که:

با توجه به واکنش‌های مردم، همه دوست ندارند که چشم‌هایشان روی یک نمایشگر خارجی قابل‌مشاهده باشد. با نسخه‌ی کاویار این هدست، می‌توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

ویژن پرو مدل کاویار

ویژن پرو مدل کاویار

وزن بالای این گجت هوشمند به یکی از معضلات کاربران تبدیل شده بود. حالا با اعمال چنین طرح خایی باید شاهد افزایش وزن بیشتر در این گجت باشیم. کاویار عنوان کرده است که فقط ۲۵ دستگاه از ویژن پرو به این صورت طراحی می‌گردد. نسخه فوق لاکچری ویژن پرو اپل در سال ۲۰۲۵ روانه بازار می‌شود و باید دید چه واکنش‌هایی را در پی دارد. به نظر شما خرید چنین کالایی منطقی به نظر می‌رسد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید