استوار مثل کوهجاری مثل رود

اختصاصی پلوار؛ عملکرد دوربین ماکرو گوشی شیائومی نوت 12 پرو پلاس

گوشی شیائومی نوت 12 پرو پلاس با دوربین 200 مگاپیکسلی خیلی ها رو جذب خودش کرده و ما قصد داریم بخش ماکرو دوربین این گوشی را تست و بررسی کنیم.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۳۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اختصاصی پلوار؛ عملکرد دوربین ماکرو گوشی شیائومی نوت 12 پرو پلاس

گوشی نوت 12 پرو پلاس در قاب پشتی از دوربین اصلی با لنز 200 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره‌مند است که با توجه به این اعداد باید عکس های خوب و با کیفیتی را بگیرد.

عملکرد لنز ماکرو نوت 12 پرو پلاس

شاید برای شما سوال پیش بیاید که اصلا لنز ماکرو چیست و چه کاربردی دارد؟

لنز ماکرو برای عکاسی در فواصل خیلی نزدیک کاربرد دارد و شما با استفاده از این لنز می‌توانید تصاویر با جزئیات و بسیار نزدیکی را از سوژه شکار کنید. شرکت‌های سازنده تلفن همراه در چند سال اخیر معمولاً از این لنز در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند تا پکیج کاملی از دوربین را در اختیار کاربر قرار دهند.

در این گوشی نیز دوربین ماکرو مجهز به حسگر ۲ مگاپیکسلی OmniVision OV02B1 است که در پشت لنز دارای فاصله کانونی ۲۴ میلی متر و گشودگی دیافراگم f/2.4 قرار دارد که فوکوس آن ثابت است. ما تست عکاسی با لنز ماکرو این دوربین را خدمت شما پلواری ها ارائه میدهیم.

لنز ماکرو of Xiaomi Note 12 Pro Plus

عملکرد دوربین Xiaomi Note 12 Pro Plus

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، این لنز توانسته جزئیات خوبی را از سوژه استخراج کند و عکس های خوبی را تحویل دهد که البته با توجه به وجود لنز 200 مگاپیکسلی، انتظار می‌رفت که این گوشی از لنز ماکرو قدرتمند تری برخوردار باشد تا عکس‌های بهتری را شکار کند ولی باز هم با وجود این لنز از رقبا عقب نمانده و پا به پای آن ها حرکت می‌کند. به نظر شما کیفیت عکس‌ها راضی کننده است یا خواسته های شما را برآورده نمی‌کند؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید