استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی گوشی تکراری را رونمایی خواهد کرد!

شیائومی در تولید شیائومی سیوی 4 پرو عملکردی موفق داشت و به همین علت قصد دارد که این تلفن همراه را با نامی متفاوت دوباره وارد بازار کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی گوشی تکراری را رونمایی خواهد کرد!

با قاطعیت می‌توان گفت که رو به رشد‌ترین کمپانی تولید تلفن همراه، شیائومی است. این شرکت در سال‌های اخیر توانسته خود را در بازار‌های موبایل جهان جا دهد و قسمت بزرگی بازار را بدست آورد. به تازگی این شرکت یکی از بهترین تلفن‌های همراه خود را با نام سیوی 4 پرو معرفی کرد. این تلفن همراه بسیار با کیفیت بود و توجه کاربران نیز به آن جلب شد. از این رو، شیائومی قصد دارد همین تلفن همراه را با تغییرات جزیی و نام متفاوت دوباره وارد بازار کند.

شیائومی 14 سی وی سبز رنگ از نمای پشتی

شیائومی 14 سیوی!

نام تلفن همراه جدید، شیائومی 14 سیوی خواهد بود و اکثر مشخصات آن مشابه سیوی 4 پرو است. صفحه نمایش این تلفن همراه 6.55 اینچ بوده و نرخ تازه‌سازی تصویر در این نمایشگر 120 هرتز خواهد بود. روشنایی صفحه نمایش شیائومی 14 سیوی، 3000 نیت بوده و حسگر اثر انگشت نیز در بخش زیرین نمایشگر تعبیه شده است. پردازنده‌ای که شیائومی در این تلفن همراه استفاده می‌کند از نوع اسنپدراگون 8s نسل 3 خواهد بود.

دوربین حرفه ای!

شیائومی در ساخت دوربین شیائومی 14 سیوی از بهترین امکانات روز دنیا استفاده کرده و پروژه‌ای مشترک با شرکت لایکا انجام داده است. دوربین اصلی شیائومی 14 سیوی 50 مگاپیکسلی بوده که دو دوربین دیگر در عکس برداری شریک هستند. لنز تله‌فوتو با کیفیت 50 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض با کیفیت 12 مگاپیکسل خواهد بود. این مشخصات نشان می‌دهد که دوربین شیائومی 14 سیوی، فوق العاده است. باتری در نظر گرفته شده برای شیائومی 14 سیوی، 4700 میلی آمپر ظرفیت دارد و شارژر در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه 67 واتی است. 

 


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید