استوار مثل کوهجاری مثل رود

پوکو C40؛ اقتصادی‌ترین گوشی بازار با باتری غول پیکر

گوشی پوکو C40 یکی از گوشی‌های اقتصادی حال حاضر بازار ایران است. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات این گوشی بپردازیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۲۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پوکو C40؛ اقتصادی‌ترین گوشی بازار با باتری غول پیکر

شرکت پوکو، یکی از شرکت‌هایی است که گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا تولید می‌کند. در ادامه این روند، گوشی پوکو C۴۰ را وارد بازار کرد که می‌توان از آن به عنوان بهترین گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی یاد کرد. این گوشی از یک باتری غول پیکر و پر حجم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهرمند شده است. در سایر بخش‌ها نیز کاملاً در حد یک گوشی اقتصادی ظاهر شده و نیاز‌های شما را برطرف می‌کند.

پوکو C40

مشخصات اجمالی و بررسی گوشی اقتصادی پوکو C۴۰

گوشی پوکو C۴۰ یکی از گوشی‌های اقتصادی پرفروش در بازار ایران به حساب می‌آید. این گوشی به یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که با توجه به میزان مصرفی که این گوشی دارد، در استفاده‌های معمولی بیشتر از ۲ روز پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

باتری با این حجم، حتی در گوشی‌های میان رده و پرچمدار نیز به ندرت مشاهده می‌شود. این باتری از شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند. اما شرکت پوکو به دلیل کاهش هزینه‌ها، در جعبه یک شارژر ۱۰ واتی قرار داده است که برای شارژ شدن کامل گوشی با این شارژر، به زمانی حدود ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه نیاز دارید.

در بخش دوربین، این گوشی فقط از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی واید (عریض) و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخص عمق میدان بهرمند شده است. به طور کلی، معمولاً لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان در گوشی‌ها، جنبه تبلیغاتی دارد و هیچگونه تأثیری در عملکرد دوربین نمی‌گذارد.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عریضی که در این گوشی اقتصادی تعبیه شده است، عملکرد نسبتاً خوبی دارد و می‌توانید تصاویر قابل قبولی با این دوربین به ثبت برسانید. همچنین این گوشی از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز بهرمند است.

در بخش پردازنده، پوکو برای این گوشی از یک تراشه ناشناخته به نام JLQ JL۵۱۰ استفاده کرده است. این تراشه در تست‌های مختلف، جزء یکی از بهترین تراشه‌های اقتصادی حال حاضر بازار شناخته شده است. اسپیکر این گوشی نیز از نوع مونو است که عملکردی اقتصادی دارد.

البته در این گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری هندزفری نیز استفاده شده است. همچنین پوکو C۴۰ از نمایشگر ۶.۷۱ اینچی از نوع IPS LCD استفاده می‌کند که رزولوشن ۷۲۰ را ارائه می‌دهد.

پوکو C40

گوشی‌های اقتصادی بیشتر در زمینه باتری و نگهداری شارژ با یکدیگر رقابت می‌کنند که گوشی پوکو C۴۰ قدرت زیادی در این زمینه دارد. از نظر پردازنده و دوربین نباید انتظار زیادی از گوشی‌های اقتصادی داشته باشیم. به نظر شما گوشی پوکو C۴۰ با قیمتی بین ۳ تا ۴ میلیون تومان در بازار ایران، ارزش خرید دارد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید