استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیا S24 Ultra رجیستر می‌شود؟ کی وارد ایران می‌شود؟

گوشی‌های سری گلکسی s24 سامسونگ به زودی وارد بازار جهانی می‌شوند. با توجه به اینکه بسیاری از فروشگاه‌های معتبر فروش S24 را آغاز کرده اند، احتمالا این سری گوشی رجیستر خواهد شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیا S24 Ultra رجیستر می‌شود؟ کی وارد ایران می‌شود؟

گوشی گلکسی S۲۴ اولترا در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی ۱۴۰۳) به طور رسمی رونمایی شدند. کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۳) وارد بازار جهانی خواهد شد. این گوشی‌ها همگی در دسته گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار قرار خواهند گرفت.

گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ احتمالاً رجیستر خواهند شد!

با توجه به قیمتی که کمپانی سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا در نظر گرفته است، این گوشی‌ها قیمتی بین ۷۹۹ دلار تا ۱۲۹۹ دلار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: قیمت جهانی s24 Ultra چقدر است؟

با این قیمت‌گذاری، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در دسته گوشی‌های بالا ۶۰۰ دلار قرار می‌گیرند. طبق قانونی فعلی، گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار رجیستر نخواهند شد. اما به نظر می‌رسد که این قانون فقط مختص گوشی‌های اپل است.

البته یکی دیگر از احتمالاتی که می‌توان از آن به عنوان رجیستر نشدن این گوشی‌ها اشاره کرد، پشتیبانی از اینترنت ماهواره‌ای است. البته این گوشی‌ها به طور خیلی محدودی به انترنت ماهواره‌ای دسترسی خواهند داشت. اما باز هم با این وجود به نظر نمی‌رسد ککه این علت، مانع رجیستر شدن این گوشی‌ها شود.

گلکسی s24 اولترا در رنگ های مختلف

اواسط اسفند ماه منتظر واردات رسمی s24 باشید

همانطور که گفته شد، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۳) وارد بازار جهانی خواهند شد. احتمالاً این گوشی‌ها حدود ۱ ماه طول بکشد تا فرآیند واردات را به طور قانونی طی کند.

هرچند که برخی از فروشگاه‌ها به صورت قاچاق این گوشی را به فروش می‌رسانند. حالا با این حال، این گوشی قبل از سال ۱۴۰۳ به طور محدودی در دسترس است. اما پس از سال ۱۴۰۳ این گوشی‌ها به طور گسترده‌تری در بازار موجود خواهند شد.

سری گلکسی s24

پس با این حساب فاصله کمی تا در دسترس قرار گرفتن گوشی‌های گلکسی سری S۲۴ داریم. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی‌ها با وجود قرار گرفتن در دسته گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار، رجیستر شوند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید