استوار مثل کوهجاری مثل رود

تعمیر نمایشگر‌ گوشی‌های تاشو سامسونگ ارزان‌تر شد

سامسونگ در نمایندگی های خود در کره جنوبی خدماتی ارائه می دهد که هزینه تعمیر گوشی های تاشو خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۱۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تعمیر نمایشگر‌ گوشی‌های تاشو سامسونگ ارزان‌تر شد

تا ابتدای سال 2024، سامسونگ به عنوان موفق‌ترین شرکت در ساخت و فروش گوشی‌های تاشو بود. از ابتدای سال 2024 تا اکنون، شرکت‌هایی هم چون هواوی توانسته‌اند در ارائه گوشی‌های تاشو، بهتر عمل کنند.

از این رو، در سه ماهه اول سال 2024، هواوی توانست فروش بیشتری نسبت به سامسونگ داشته باشد. این موضوع زنگ خطری برای سامسونگ بود تا تغییراتی را در این سری از تلفن‌های همراه خود ایجاد کند. 

گلکسی زد فولد 5 با نمایشگر تاشو

اولین قدم، کاهش هزینه تعمیرات!

سامسونگ نه تنها از نظر قیمتی رقابت را به هواوی باخته بود، بلکه در ارائه خدمات پس از فروش نیز عملکرد ضعیف‌تری نسبت به هواوی داشت. در نتیجه، در اولین اقدام، سامسونگ سعی در ارائه خدمات پس از فروش بهتری برای گوشی‌های تاشو خود دارد. هزینه تعمیر این نوع گوشی‌ها، وقتی ایرادی برای نمایشگر آن به وجود می‌آمد بیش از حد بود. در صورت بروز ایراد برای نمایشگر گلکسی زد فیلیپ 5 و یا گلکسی زد فولد 5، نمایشگر گران قیمت آن باید به صورت کلی تعویض می‌شد. 

در صورت بروز مشکل برای صفحه نمایش باید چه کرد؟

این سرویس جدید به صورت امتحانی فقط در نمایندگی‌های سامسونگ در کره‌جنوبی در دسترس است. در صورت موفقیت این سرویس، در بقیه نمایندگی‌های سامسونگ در سرتاسر جهان گسترش می‌یابد. در این سرویس، به جای تعویض کامل نمایشگر، امکان تعمیر و یا تعویض اجزای محدود وجود دارد که سبب می‌شود به صورت تقریبی هزینه تعمیر آن تا 36 درصد کاهش یابد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید