استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

سری شیائومی 15 دوربین پیشرفته‌تری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت

کمپانی شیائومی برای بهبود عملکرد دوربین گوشی‌های پرچمدار نسل آینده خود تصمیم گرفته تا تغییراتی را در ساختار آن‌ها ایجاد کند. گفته می‌شود که دوربین گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ دیافراگم بزرگ و فاصله کانونی کامل خواهند داشت!

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی A15 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت A155F/DS

10,700,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت ویتنام A256E/DS

10,250,000

شیائومی ردمی 13 4G با حافظه 256 و رم 8 گیگابایتی

8,150,000

سامسونگ گلکسی A55 با رم 8 و ظرفیت 256 گیگابایت (پک ویتنام)

19,850,000
سری شیائومی 15 دوربین پیشرفته‌تری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت

کمتر از یک سال پیش بود که کمپانی شیائومی از گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۴ رونمایی کرد. حالا شایعات مربوط به گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ بیش‌تر از پیش به گوش می‌رسد.

به نظر می‌رسد که این کمپانی چینی قصد دارد دوربین گوشی‌های پرچمدار نسل آینده خود را از نظر سخت‌افزاری با پیشرفت قابل توجهی مواجه کند.

دوربین گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ دیافراگم بزرگ و فاصله کانونی کامل خواهند داشت!

امروزه کیفیت دوربین به یکی از مهم‌ترین پارامتر‌های انتخاب گوشی تبدیل شده است. دوربین گوشی‌های هوشمند به قدری پیشرفته و حرفه‌ای شده‌اند که می‌توان از آن‌ها به عنوان جایگزین دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری یاد کرد. به طوری که شرکت اپل در آخرین مراسم رونمایی از محصولاتش، فیلمبرداری تمامی بخش‌های این مراسم را با گوشی انجام داده بود.

شیائومی در بخش کیفیت دوربین، کمی عقب‌تر از سامسونگ و اپل قرار دارد. گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ در تست و بررسی‌های سایت معروف و معتبر DxoMark عملکرد راضی‌کننده‌ای را از خود نشان نداده بود. دوربین گوشی شیائومی ۱۴ در بین تمامی گوشی‌های هوشمن توانسته بود در جایگاه ۱۳۸ قرار بگیرد.

حالا با توجه به این موضوع، شیائومی نمی‌خواهد که بیشتر از این از رقبا در زمینه عملکرد دوربین فاصله بگیرد. یکی از منابع آگاه و معتبر چینی در رابطه با سخت‌افزار دوربین گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ اطلاعاتی را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که شیائومی وظیفه ساخت لنز این گوشی‌ها را به شرکت OmniVision محول کرده است.

دوربین شیائومی 15

همچنین گفته شده است که دوربین گوشی‌های پرچمدار جدید شیائومی دیافراگم بزرگتر و فاصله کانونی کاملی دارند. در این صورت، این دوربین می‌تواند نور‌ها را به خوبی جذب کند و تصاویری با روشنایی مناسب را به ثبت برساند. حالا به نظر شما کمپانی شیائومی در نهایت چه تصمیمی را برای این دو گوشی پرچمدارش اتخاذ خواهد کرد؟

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید