استوار مثل کوهجاری مثل رود

هوش مصنوعی سامسونگ فقط تا پایان سال 2025 رایگان خواهد بود!

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که هوش مصنوعی سامسونگ فقط تا پایان سال 2025 در گوشی‌های سری گلکسی S24 به طور رایگان در دسترس خواهد بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
هوش مصنوعی سامسونگ فقط تا پایان سال 2025 رایگان خواهد بود!

شرکت سامسونگ با معرفی گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ توانست سر و صدای زیادی را به پا کند. این شور و هیجان برای گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ به دلیل بهره‌مندی این گوشی‌ها از قابلیت هوش مصنوعی (Galaxy AI) بود.

اما مدتی طول نکشید که سامسونگ جلوی این شور و نشاط را گرفت. این کمپانی به طور رسمی اعلام کرد که هوش مصنوعی سامسونگ فقط تا مدت زمان محدودی به زور رایگان در دسترس خواهد بود!

دستیار Galaxy AI فقط تا آخر سال ۲۰۲۵ میلادی رایگان خواهد بود!

هوش مصنوعی سامسونگ قابلیت‌های جذاب و متعددی را از جمله قابلیت Circle to Search، ترجمه دو طرفه مکالمه به صورت آنی، ویرایش تصاویر و ویدیو‌ها و خلاصه کردن مقالات، اشاره کرد. این هوش مصنوعی می‌تواند بازار فروش گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا به طور چشمگیری افزایش دهد.

این غول کره‌ای در بخشی از بیاناتش در مراسم رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ اعلام کرد که هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) فقط تا پایان سال ۲۰۲۵ میلادی به طور رایگان در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

این نکته یعنی این گوشی‌ها فقط تا ۲ سال می‌توانند از این هوش مصنوعی به طور رایگان بهره‌مند شوند. همچنین اعلام شده است که گوشی‌های پرچمدار نسل قبلی سامسونگ نیز با دریافت آپدیت رابط کاربری One UI ۶.۱ به این هوش مصنوعی مجهز خواهند شد.

هوش مصنوعی سامسونگ

کمپانی سامسونگ هیچگونه اطلاعیه‌ای درباره ادامه کار هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۶ به بعد در این گوشی‌ها منتشر نکرده است. هنوز مشخص نیست که پس از این مدت، این هوش مصنوعی با چه قیمتی و چه شرایطی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر نیز بعضی از قابلیت‌های این هوش مصنوعی از جمله ترجمه آنی و دوطرفه تماس را می‌توان به صورت آفلایت استفاده نمود. اما اکثر این قابلیت‌ها به صورت آنلاین و با اتصال به حساب سامسونگ در دسترس قرار خواهند گرفت. شما آینده هوش مصنوعی سامسونگ را چگونه مشاهده خواهید کرد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید