استوار مثل کوهجاری مثل رود

قابلیت Circle to Search؛ جذاب‌ترین قسمت هوش مصنوعی سری گلکسی S24

سامسونگ یکی از جذابترین بخش‌های هوش مصنوعی را رونمایی کرد. قابلیت Circle to Search کمی تکراری اما دارای نوآوری است. در این مقاله قصد داریم تمام شنیده‌ها و گفته‌های مربوط به این قابلیت را بررسی کنیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۳۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
قابلیت Circle to Search؛ جذاب‌ترین قسمت هوش مصنوعی سری گلکسی S24

سامسونگ بالاخره از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ در مراسم آنپکد رونمایی کرد. یکی از جذابترین بخش‌های این مراسم، رونمایی و معرفی بخش هوش مصنوعی این گوشی‌ها بود. سایر بخش‌های این هوش مصنوعی، قبلاً تا حدودی افشا شده بود.

اما یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این هوش مصنوعی که تا پیش از رونمایی رسمی از آن، اسمی از آن برده نشده بود، Circle to Search نام دارد.

پیدا کردن‌اشیا یا وسایل مورد نظر فقط با یک دایره!

در قابلیت Circle to Search شما قابلیتی مشابه به لنز گوگل در اختیار دارید. در این قابلیت، شما اگر در حال تماشای ویدیو یا مشاهده تصاویری هستید و یکی از‌اشیا موجود در تصویر یا فیلم توجه شما را به خود جلب کرد، فقط کافی است دور آن یک دایره بکشید تا به سرعت آن شیء را برای شما در صفحه مرورگر نمایان کند.

به منظور دسترسی به این قابلیت، شما ابتدا باید انگشت خود را بر روی دکمه هوم که در نوار پایینی صفحه قرار دارد، نگه دارید.

سپس روی وسیله مورد نظر را یا هایلایت کنید و یا دور آن خط بکشید. در این حالت، هوش مصنوعی سامسونگ با کمک گوگل، آن تصویر مشخص شده را در مرورگر جستجو می‌کند و نتیجه را به شما در کمترین زمان ممکن اعلام می‌نماید.

قابلیت Circle to Search

قابلیت Circle to Search در حال حاضر فقط در گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا سامسونگ و همچنین پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو گوگل وجود دارد. البته انتظار می‌رود این قابلیت به تمام گوشی‌هایی که به رابط کاربری One UI ۶. ۱ مجهز می‌شوند نیز اضافه شود.

شما با این قابلیت، می‌توانید جستجو‌های خود را نیز محدود کنید. به طوری که به تصویر انتخاب شده، عبارت یا عکسی اضافه کنید تا آن‌ها را نیز در جستجو لحاظ کند. هنوز اطلاعات کاملی از قابلیت Circle to Search در دسترس نیست و تمام مواردی که گفته شد، به نقل از کمپانی‌های سامسونگ و گوگل بوده است.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید