استوار مثل کوهجاری مثل رود

سری گلکسی S24 سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز می‌شود!

شرکت سامسونگ طی چند روز گذشته اقدام به اخذ گواهی‌های مورد نیاز هوش مصنوعی و ثبت برخی علامت‌های تجاری مورد نیاز کرده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سری گلکسی S24 سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز می‌شود!

تا پیش از این، از گوشه و کنار خبر‌هایی درباره این که گوشی‌های نسل جدید سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند، به گوش می‌رسید. اما تمامی این گفته‌ها در حد شایعه بود تا این که این غول کره‌ای رسما وارد میدان شد و اقدام به ثبت چند علامت تجاری از جمله AI Phone کرد.

ثبت نشان تجاری AI Phone و Al Smartphone توسط کمپانی سامسونگ

مدتی پیش بود که سامسونگ Galaxy AI را معرفی کرد و اینجا شروع کار هوش مصنوعی در محصولات این غول کره‌ای بود. یکی از قابلیت‌های Galaxy AI این بود که می‌توانست تماس تلفنی را در همان لحظه ترجمه کند.

سامسونگ برای احترام به مشتریان خود و همچنین جدی نشان دادن خود در این مسیر، تصمیم گرفت تا دو نشان تجاری AI Phone و AI Smartphone را به ثبت رسمی برساند.

هوش مصنوعی سامسونگ

شرکت سامسونگ برای بهرمندی از هوش مصنوعی چشم‌اندازی بلند مدت دارد و قصد دارد هم گوشی‌های پرچمدار و هم گوشی‌های تاشو را به هوش مصنوعی مجهز نماید. این اقدام می‌تواند در حال حاضر، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ را به هوشمندترین گوشی‌های جهان تبدیل کند. 

طبق شنیده‌ها سامسونگ قرار است هوش مصنوعی را به صورت پولی در اختیار مشتریان قرار دهد. این موضوع با نارضایتی اغلب کاربران همراه شده است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا اصلا شرکت سامسونگ موفق به کسب مجوز‌های مربوطه می‌شود یا خیر. این انتظار حداقل تا زمان رونمایی از گوشی‌های خانواده S۲۴ ادامه خواهد داشت. کمپانی سامسونگ قصد دارد پای هوش مصنوعی را به هدست‌های واقعیت مجازی و همچنین تلویزیون‌های خود باز کند.

هوشم مصنوعی سامسونگ
هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از کارایی هوش مصنوعی سامسونگ در دسترس نیست. اما چیزی ک مشخص است، افزایش قیمت گوشی‌های مجهز به هوش مصنوعی نسبت به نسل‌های قبل خواهد بود. به نظر شما سامسونگ تا چه حد در این زمینه جدی است؟ آیا گوشی‌های میان رده هم به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید