استوار مثل کوهجاری مثل رود

سامسونگ دلیل ارائه آپدیت 7 ساله برای گوشی‌های سری گلکسی S24 را بیان کرد

سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی S24 تا هفت سال آپدیت نرم‌افزاری و امنیتی منتشر می‌کند. شرکت سامسونگ دلیل این کار را بالا رفتن ارزش گوشی و کسب رضایت مشتریان عنوان کرده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سامسونگ دلیل ارائه آپدیت 7 ساله برای گوشی‌های سری گلکسی S24 را بیان کرد

سامسونگ همزمان با رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S24 خبری شگفت‌انگیز را به طرفداران این گوشی‌ها ارسال کرد. سامسونگ طی این خبر اعلام کرد که تا هفت سال از این گوشی‌ها پشتیبانی می‌کند و تا حدودی خیال کاربران از بابت پشتیبانی راحت می‌شود.

حالا سامسونگ گفته است که این کار به دلیل بالاتر رفتن ارزش گوشی‌های سری S24 برنامه‌ریزی شده است.

افزایش ارزش گوشی‌ها و کسب رضایت حداکثری کاربران

 آپدیت ۷ ساله سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدارش

شرکت سامسونگ معمولاً از گوشی‌های خود تا حداکثر ۵ سال پشتیبانی می‌کند. اما این بار سنت شکنی کرد و برای گوشی گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا تا ۷ سال آپدیت منتشر خواهد کرد.

این امر به یکی از برتری‌های شاخص گوشی‌های سری گلکسی S24 نسبت به سایر گوشی‌های این برند تبدیل شد. تا پیش از این، فقط شرکت گوگل برای برخی از گوشی‌های خود وعده آپدیت هفت ساله داده بود.

حالا یکی از وب سایت‌های معتبر حوزه تکنولوژی با یکی از مدیران ارشد شرکت سامسونگ به نام نیکلاس پورتر مصاحبه‌ای انجام داده است. در این مصاحبه، دلایل این کمپانی کره‌ای برای عرضه آپدیت هفت ساله برای گوشی‌های سری گلکسی S24 پرسیده شد.

نیکلاس پورتر معتقد است که این کار از سوی شرکت سامسونگ موجب می‌شود تا از دید کاربران، این گوشی‌ها ارزش بیشتری داشته باشند و در مدت طولانی نیز ارزش اولیه آن‌ها محفوظ بماند.

نیکلاس پورتر بیان کرد که سامسونگ با تحقیقاتی که انجام داده، به این موضوع پی برده است که کاربران تمایل دارند از گوشی‌های خود تا مدت زمان طولانی نگه داری کنند و به آن‌ها وفا دار بمانند.

همین موضوع باعث شده تا شرکت سامسونگ را ترغیب کند که برای گوشی‌های پرچمدارش آپدیت ۷ ساله ارائه کند. این موضوع رضایت کاربران را به همراه داشته و نشان می‌دهد که سامسونگ اخترام زیادی برای کاربرانش قائل است.

به طور کلی، دریافت آپدیت هفت ساله از سوی شرکت سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی S24 اقدامی شگفت‌انگیز بود. این موضوع باعث می‌شود که این گوشی‌ها تا مدت زمان زیادی از آپدیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بهره‌مند شوند. نظر شما درباره این اقدام از سوی کمپانی سامسونگ چیست؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید