استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی‌های سری گلکسی S24 احتمالاً تا 7 سال آپدیت دریافت خواهند کرد!

سامسونگ قصد دارد برای گوشی‌های سری گلگسی S24 تا 7 سال آپدیت ارائه کند. البته کمپانی سامسونگ هنوز هیچ واکنشی درباره این شایعه نشان نداده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۲۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی‌های سری گلکسی S24 احتمالاً تا 7 سال آپدیت دریافت خواهند کرد!

به نظر می‌رسد که سامسونگ با گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ قصد دارد جواب تمامی رقبا را بدهد. قبل از این، شرکت گوگل اعلام کرده بود که گوشی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو تا ۷ سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کنند. این خبر، تمامی دوست‌داران تکنولوژی را شگفت‌زده کرد. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ نیز برای رقابت با گوگل در این زمینه، برای گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ تا ۷ سال آپدیت ارائه می‌دهد.

سری گلکسی S24

گلکسی S۲۴ تا ۷ سال آپدیت می‌شوند؛ شایعه یا واقعیت؟!

گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ تا ۷ سال آپدیت می‌شوند؛ اما هنوز مشخص نیست که آپدیت نرم‌افزاری یا امنیتی!

یکی از رسانه‌های معروف و نزدیک به این غول کره‌ای، در بیانیه‌ای اعلام کرد که سامسونگ به منظور رفاه حال بیشتر مشتریانش، قصد دارد برای گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا تا ۷ سال آپدیت ارائه کند. این رسانه از جزئیات این کار توسط سامسونگ هیچ اطلاعاتی را فاش نکرد. به همین دلیل هنوز به طور قطعی مشخص نیست که منظور این رسانه از ۷ سال، آپدیت نرم‌افزاری است یا آپدیت امنیتی و یا هر دو.

تا پیش از این، سامسونگ برای تمامی محصولاتش فقط تا ۴ سال آپدیت ارائه می‌داد. اما حالا با این فرض که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ تا ۷ سال آپدیت شوند، این گوشی‌ها تا اندروید ۲۱ را دریافت خواهند کرد که این بسیار اتفاق مثبتی خواهد بود. زیرا با این اقدام، تاریخ مصرف این گوشی‌ها به ۷ سال ارتقا می‌یابد و دیگر نیازی به تعویض گوشی نیست.

گلکسی S24 اولترا

همچنین احتمال می‌رود که سامسونگ در صورت انجام این کار برای گوشی‌های سری گلکسی S۲۴، گوشی‌های پرچمدار گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و خانواده سری S۲۳ را نیز به آپدیت ۷ ساله مجهز کند. گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ به طور پیش فرض با اندروید ۱۴ وارد بازار خواهند شد. کمپانی سامسونگ هنوز نسبت به این شایعه هیچگونه واکنشی نشان نداده است و باید منتظر اطلاعیه رسمی این کمپانی باشیم.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید