استوار مثل کوهجاری مثل رود

سامسونگ از گوشی گلکسی C55 رونمایی کرد؛ گلکسی M55 در قابی چرمی

کمپانی سامسونگ به طور رسمی از گوشی گلکسی C55 در بازار چین رونمایی کرد. این گوشی مشخصاتی شبیه به گوشی گلکسی M55 دارد و فقط جنس قاب پشتی آن‌ها متفاوت است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۰۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سامسونگ از گوشی گلکسی C55 رونمایی کرد؛ گلکسی M55 در قابی چرمی

سامسونگ از در سکوت کامل خبری از گوشی میان رده گلکسی C55 رونمایی کرد. این گوشی در حال حاضر فقط برای کشور چین عرضه شده است. گلکسی C55 سامسونگ در اصل همان گلکسی M55 است و فقط در جنس قاب پشتی تفاوت دارند.

این گوشی نیز از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱، ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است.

طرز تهیه گلکسی C55؛ تعویض درب پشتی گلکسی M55 به درب چرمی

گوشی گلکسی C55 سامسونگ شباهت بسیار زیادی با گوشی جدید و میان رده گلکسی M55 دارد. تنها تفاوت اصلی این دو گوشی به جنس قاب پشتی آن‌ها مرتبط می‌گردد. جایی که گلکسی M55 از قاب پلاستیکی و گلکسی C55 از قابی با جنس چرم مصنوعی (نارنجی و مشکی) استفاده می‌کنند. وب سایت رسمی سامسونگ در چین، برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را عنوان کرد.

گلکسی C55 نارنجی

گوشی گلکسی C55 از یک نمایشگر ۶. ۷ اینچی از نوع Super AMOLED Plus استفاده می‌کند. این نمایشگر به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز مجهز شده است. گلکسی C55 درت خود را از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ می‌گیرد. نیروی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین می‌گردد. این گوشی سرعت شارژی برابر با گوشی‌های پرچمدار دارد و از سرعت شارژ سیمی ۴۵ وات برخوردار است.

این گوشی میان رده سامسونگ دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی دارد. اطلاعاتی از دو لنز دیگر فاش نشده اما با توجه به مشخصات گوشی گلکسی M55 می‌توان به این نکته پی برد که این گوشی از یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهرهمند شده است.

گلکسی C55 مشکی

گلکسی C55 در دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی عرضه شده است.   این گوشی در نسخه اول قیمتی حدود ۲۷۵ دلار و در نسخه دوم قیمتی برابر با ۳۲۰ دلار دارد. در حال حاضر این گوشی را فقط به صورت حضوری می‌توان از فروشگاه‌های رسمی سامسونگ در کشور چین خریداری نمود. به نظر شما این گوشی در سایر کشور‌ها نیز عرضه خواهد شد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید